Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Відеолекція в навчальному процесі: психолого-педагогічні особливості підготовки
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Бущак, Галина
    Застосування новітніх інформаційних технологій, на які опираються активні методи навчання, веде до активізації пізнавальної діяльності студентів. Об’єктом нашого дослідження є така сучасна форма навчання як відеолекція та особливості її впровадження в навчальний процес. Підвишення ефективності навчального процесу за допомогою відеолекцій. Психологічні бар’єри з боку викладачів на впровадження відеолекцій в навчальний процес. The use of new information technologies, which oppose active learning methods, leads to cognitive activity of students. The object of our study is this modern form of training as video lecture and especially its implementation in the educational process. Why train teachers to develop video lectures and video courses. What arise the psychological barriers teacher’s on develop and record video lectures.
  • Thumbnail Image
    Item
    Підсумковий тестовий контроль з гуманітарної дисципліни в системі ОpenTest: аналіз досвіду
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Бущак, Галина
    Контроль знань студентів є важливим етапом в навчальному процесі. За умови правильно складених тестів, знання, вміння і навички студентів відображаються в успішності виконання контрольних тестових завдань. Основні етапи роботи викладача з програмою тестування. Особливості організації тестування. Статистичний аналіз результатів тестування та структура знань студентів. Контроль знань в програмі OpenTest - це один з можливих способів підвищення ефективності перевірки знань студентів та продуктивності праці викладача. Monitoring of student learning is an important step in the learning process. If properly drawn up tests knowledge and skills students are displayed in the success of the control tests . Computer program testing knowledge OpenTest designed for current and final evaluation of student learning . The main stages of the program of teacher testing. Features of testing. Statistical analysis of the results and the structure of students' knowledge. Control knowledge in program OpenTest - is to increase testing efficiency and productivity student teacher.
  • Thumbnail Image
    Item
    Можливості віртуального навчального середовища та навчальні стилі студентів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Бущак, Галина
    Особливості дистанційного навчання та можливості cупроводу навчального процесу у віртуальному середовищі на основі платформи Moodle. Характеристики навчальних стилів студентів в контексті теорії Д.Колба (D.Kolb). Аналіз навчальних стилів та переважаючих етапів навчального циклу у студентів, що здобувають вищу технічну освіту. Від навчальних переваг студента до методики успішної навчальної взаємодії в системі студент-навчальне середовище-викладач. Features learning and opportunities on-line learning process in a virtual environment on a platform Moodle. Features educational styles of students in the context of the theory D.Kolb. Analysis of learning styles and stages of the learning cycle of the students at the Technical University. From the educational benefits of student to successful methods of interaction in the learning environment, student-teacher.
  • Thumbnail Image
    Item
    Тест як інструмент вимірювання навчальних досягнень студентів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Бущак, Галина
    Впровадження тесту, як інструменту вимірювання навчальних досягнень студентів і ефективності навчального процесу, процес складний і вимагає доволі серйозного підготовчого етапу. Розробка якісного тесту це ціла наука, яку потрібно адаптувати до потреб поточного і підсумкового контролю у навчальному закладі при цьому не втративши його вимірювальних функцій. Implementation of the test as a tool for measuring educational progress of students and the learning process, a complicated process and requires very serious preparatory stage. Development of quality testing is a science, which must adapt to the needs of current and final control in school while not losing its measurement functions.