Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка інтерактивних тренажерів з теоретичної механіки засобами Flash-технологій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Кархут, Володимир; Кудін, Анатолій
    Робота присвячена виготовленню сучасного навчально-методичного забезпечення призначеного для підтримки процесу викладання дисципліни "Теоретична механіка" в педагогічних університетах на спеціальності "Математика". Також в статті представлено процес виготовлення та методику використання інтерактивних тренажерів створених на основі flash-технологій. The work is dedicated to the production of modern teaching methods designed to support the teaching "Theoretical mechanics" in pedagogical universities in the specialty "Mathematics". Also, the paper presents the process of making and methods of using interactive simulators that based on flash-technologies.
  • Thumbnail Image
    Item
    Впровадження електронних систем навчання в НПУ імені М. П. Драгоманова
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Кудін, А.
    У роботі розглянуто питання ефективності використання нових програмних продуктів і інтернет-адаптованих технологій у традиційному навчальному процесі у вищій школі. Визначені основні педагогічні проблеми, що виникають на основних стадіях процесу навчання. Показано шляхи розв’язання цих проблем з допомогою інформаційно-комунікаційних технологій і програмних продуктів (Power Point, VBA, Virtual Dub, Microsoft Mouse Mischief, Camtasia Studio, Moodle, Apple Podcasting, Skype, ooVoo, Open meeting и др.). Проведена оцінка ефективності їх застосування у порівнянні з традиційними методами навчання. The effectiveness of using modern software and Internet technologies during the usual learning in higher education was considered in that topic. Basic teaching issues, which arising in the focused five general stages of the learning process, were determined. Solutions for these issues were found using of ICT and software (MS PowerPoint, VBA, Virtual Dub, Microsoft Mouse Mischief, Camtasia Studio, Moodle, Apple Podcasting, Skype, ooVoo, Open meeting etc.). Assessment of its application as compared with traditional methods of learning was implemented.