Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування програми UVScreenCamera для розробки навчальних відеороликів з інформатики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Загребельний, Сергій
    Незважаючи на активне використання відеоматеріалів в навчальному процесі при викладанні інформатики, методика роботи з ними ще недостатньо розроблена. У зв'язку з цим виникає необхідність у розробці методики створення відеороликів за допомогою програми UVScreenCamera. Despite active use of video data in educational process when studying informatics, the work technique with them is still insufficiently developed. In this regard there is a need for development of a technique of work with video data, including various exercises and tasks for their effective use.
  • Thumbnail Image
    Item
    Мультимедійні технології: об’єкт та засіб навчання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Лещук, Світлана
    В роботі розглядається розробка електронної дисципліни «Мультимедійні технології» для спеціальності «Прикладна математика». Стаття містить методичні рекомендації щодо вивчення та використання окремих мультимедійних технологій, опис можливостей застосування програмного інструментарію та власних розробок. In the paper is presented development of electronic discipline “Multimedia technologies” for the speciality “Applied mathematics”. The article contains ethodical recommendations in relation to studing and using separate multimedia technologies, description of resourses appling programming set of instruments and own developments.