Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Thumbnail Image
    Item
    Технологія проведення експертизи електронних навчальних матеріалів для дистанційного навчання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Олександр, Шкіль; Віктор, Каук; Костянтин, Пуголовок
    У роботі викладено існуючу технологію проведення експертизи якості матеріалів для електронного навчання. Приведенні правила та механізми що дозволяють скоротити витрати часу при проведенні експертиз. This paper presents the existing technology of materials expertise for elearning. Bringing the rules and mechanisms that can reduce the time spent in the examination.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтерактивні мовні курси з використанням мобільних технологій
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Шубравий, Б.; Кутельмах, Р.
    В роботі розглянуто програмне забезпечення для проходження інтерактивних мовних курсів з використанням мобільних технологій. Мобільне навчання має ряд своїх особливостей, не притаманних іншим видам навчання за допомогою інформаційних технологій. The paper considers developed software for interactice courses using mobile devices. Mobile learning has number of features are not characteristic of other learning through information technology.
  • Thumbnail Image
    Item
    Віртуальні лабораторні роботи як засіб активізації пізнавальної діяльності студента
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Сусь, Б. Б.; Жарких, Ю. С.; Лисоченко, С. В.; Третяк, О. В.
    Комп’ютерні демонстрації є важливим дидактичним засобом при вивченні фізики і пов’язаних з нею інженерних дисциплін. Їх впровадження здійснюється засобами симуляції фізичних процесів, з яких найбільш ефективним є поєднання анімації і відеозйомки реальних експериментів. В поданій роботі описана віртуальна лабораторна робота з фізики, що включає моделювання динаміки складних фізичних процесів. The computer demonstrations as important didactic means at study of engineering and physics in systems of electronic education can be introduced by the simulation of physical process by the means of animation and video of real experiment. In the described virtual lab dynamic modeling of complex physical processes is included.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення електронних навчальних систем третього покоління: використанням робота віртуальної присутності та візуальної мови програмування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Гасько, Роман
    В роботі описано підходи до створення електронних навчальних систем третього покоління (e-Learning 3.0) з врахуванням тенденцій розвитку Інтернет технологій, робототехніки та мобільних комп'ютерних платформ та практичні кроки по їх реалізації. The present work describes the conceptions of creation of e-Learning 3.0 in case of future Internet technologies, robotics and mobile computing. The practical steps for implementation has been described.
  • Thumbnail Image
    Item
    Характерні моделі, структура та технології електронного навчання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Голощук, Роман
    У роботі розглянуто основні моделі і особливості технологій розподіленого електронного та дистанційного навчання. Прокласифіковано моделі, що спираються на різні методи організації процесу дистанційного навчання. Подано структуру та еволюцію розвитку систем дистанційної освіти. Докладно описано інформаційно-комунікаційні технології реалізації модулів систем електронного та дистанційного навчання. The paper deals with the main models and characteristics of e-learning and distance learning technologies. It is classified the models based on various techniques of distance learning process organization. The structure and development of distance learning systems are presented. The author elaborates thoroughly the module realization of information and communication techniques for e-learning and distance learning systems.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання системи «Дистанційна освіта» на основі платформи Сlaroline для контролю якості знань студентів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Бойко, О. В.; Коцаренко, М. В.
    Розглянуто та проаналізовано можливості використання платформи для електронного навчання (e-Learning) Claroline при оцінюванні якості засвоєння знань студентами медичних ВНЗ.The possibilities of the e-learning platform Claroline at the knowledge quality evaluation of medical university students are considered and analysed.
  • Thumbnail Image
    Item
    CLAROLINE LMS - платформа дистанційної освіти
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Бойко, О. В.; Коцаренко, М. В.
    Розглянуто особливості платформи для електронного навчання (e-Learning) Claroline, яка дозволяє викладачам створювати ефективні онлайн-курси та керувати процесом навчання і спільними діями через веб-доступ, і можливості її адаптації до навчального процесу у вищій школі України. The features of the e-learning platform Claroline, allowing teachers to build effective online courses and to manage learning processes as well as collaborative activities on the web, and the opportunities of its adapting to a curriculum in a higher school of Ukraine are under consideration.
  • Thumbnail Image
    Item
    Підходи до експертизи якості матеріалів для електронного навчання
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Каук, Віктор; Пуголовок, Костянтин
    У роботі проаналізовано підходи до експертизи якості матеріалів для електронного навчання. Визначено найважливіші критерії оцінки на різних етапах життя матеріалів, типи експертиз та їх взаємозв’язок. In the analysis of approaches to quality examination materials for elearning. Determined basic criteria for evaluating the life stages of material, types and their relationship expertise.
  • Thumbnail Image
    Item
    Програмні засоби для створення інтерактивних презентацій
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Бенч, Андрій; Бенч, Оксана
    Розглядаються можливості вільно розповсюджуваної програми Wink для створення інтерактивних презентацій. Possibilities of creation of interactive presentations, using freeware program Wink, are described in this article.