Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6799

Матеріали науково-практичних конференцій «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвячені проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційна SMART-система забезпечення європейського рівня надання вищої освіти в педагогічному виші
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Кудін, Анатолій; Кудіна, Тамара; Міненко, Олена; Бабич, Володимир; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова
    Розроблена й апробована на практиці модель надання освітніх послуг у вищому навчальному педагогічному закладі на рівні європейських стандартів. Описані складові інформаційної системи, основу яких складають програмні продукти власного виробництва («Електронні заяви», «Електронний деканат», «Електронний розклад»). Відправною точкою розгортання інтернет-адаптованих навчальних систем у віртуальному навчальному середовище факультету є інтерактивний електронний розклад. Наведені приклади практичного застосування інформаційної smart-системи в навчальному процесі НПУ імені М.П.Драгоманова.
  • Thumbnail Image
    Item
    Поведінкові моделі інформаційної системи змішаного навчання
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Коваленко, Олена; Вінницький національний технічний університет
    Автор представляє результати розробки поведінкових моделей агентів інформаційної системи змішаного навчання. Загальні принципи роботи базуються на теорії дзеркал, які відповідають цілям інформаційної системи змішаного навчання. Збалансування різних видів навчання в системі досягається шляхом поведінкового моделювання ситуацій, що реалізуються в системі. Практичний досвід автора щодо запровадження системи змішаного навчання в українських вищих закладах на базі авторських проектів свідчить про необхідність поведінкового моделювання як для формування базової платформи, так і для внесення змін в процесі роботи в інформаційній системі.