Автоматизація виробничих процесів у машинобудуванні та приладобудуванні

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2120

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 17
  • Thumbnail Image
    Item
    Динамічний аналіз машин роликового формування з урахуванням дисипативних властивостей приводних механізмів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Ловейкін, В’ячеслав Сергійович; Почка, К. І.; Ромасевич, Юрій Олександрович; Ловейкін, Ю. В.; Loveykin, V. S.; Pochka, K. I.; Romasevych, Yu. O.; Loveykin, Yu. V.; Національний університет біоресурсів і природокористування України; Київський національний університет будівництва і архітектури; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка; National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine; Kyiv National University of Construction and Architecture; Taras Shevchenko National University of Kyiv
  • Thumbnail Image
    Item
    Синтез кулачкового приводного механізму роликової формувальної установки з оптимальним режимом руху за прискоренням четвертого порядку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Для підвищення надійності та довговічності роликової формувальної установки розраховано оптимальний режим зворотно-поступального руху формувального візка за прискоренням четвертого порядку. Розраховано кінематичні характеристики формувального візка в оптимальному режимі зворотно-поступального руху за прискоренням четвертого порядку. Запропоновано конструкцію приводу установки у вигляді кулачкового механізму та побудовано профіль кулачка для забезпечення оптимального режиму зворотно-поступального руху формувального візка за прискоренням четвертого порядку. For the purpose of increase in reliability and durability of roller forming installation the optimum mode of back and forth motion of the forming cart on acceleration of the fourth order is calculated. Kinematic characteristics of the forming cart at the optimum mode of back and forth motion on acceleration of the fourth order are calculated. The design of the drive of installation in a type of the cam mechanism is offered and the cam profile for providing the optimum mode of back and forth motion of the forming cart on acceleration of the fourth order is constructed. Key words: horizontal-axis wind-wheel, sail-type blade, starting torque, blade inclination angle, wind-wheel sailing capacity (windage).
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження навантажень в елементах роликової формувальної установки з врівноваженим приводом
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Для роликової формувальної установки з врівноваженим приводом на чотири формувальні візки визначено навантаження в її елементах та встановлено характер їх зміни протягом циклу руху, а також визначено значення потужності, необхідної для забезпечення процесу формування. The loading on four forming carts for a roller forming plant with a balanced drive is defined and the nature of their change throughout a motion cycle is established. Also the power value necessary for ensuring the formation process is defined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Динамічне зрівноваження привідного механізму роликової формувальної установки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Для роликової формувальної установки з рекупераційним приводом розглянуто динамічне зрівноваження привідного механізму. Під час моделювання процесу зрівноваження привідного механізму машин роликового формування розв’язано дві задачі динамічного врівноваження: врівноваження сил інерції, що прикладені у центрах мас рухомих ланок, та врівноваження приведеного до осі обертання привідного вала крутного моменту, що виникає від дії сил інерції. The dynamic equilibration of a driving mechanism for roller forming plant with a recuperation drive is considered. Two problems of dynamic equilibration are solved while modeling the process of an equilibration of the driving machine mechanism of roller formation: an equilibration of inertia forces applied in the centers of mass move links, and an equilibration of the rotation of a power shaft of a torque given to an axis arisen from the action of inertia forces.
  • Thumbnail Image
    Item
    Хвильові ефекти в уточнених розрахунках динамічних навантажень кранових металоконструкцій при пуску/гальмуванні мостових кранів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.
    Наведені уточнені розрахунки динамічних навантажень кранових металоконструкцій мостових кранів у процесах їх пуску/гальмування. При цьому враховані можливі хвилеутворення у балці мостового крана при русі по ній вантажного візка, які призводять до появи (хвильових) сил опору. The specified calculations for dynamic crane steel structures loadings of bridge cranes in processes of their start-up/braking are presented. Possible wave formations in a bridge crane beam when cargo truck driving on it are taken into consideration; they result into the emergence of (wave) resistance power.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оптимізація режимів руху кулачкових механізмів за одиничними критеріями
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.; Ловейкін, А. В.
    Наведений аналіз режимів руху кулачкових механізмів. Запропонована методика синтезу оптимальних режимів руху, яка дає змогу отримати будь-які режими, що відображають ті або інші властивості кулачкового механізму. Найперспективнішими є комплексні оптимальні режими руху, що враховують одночасно декілька властивостей кулачкових механізмів. Такі оптимальні режими руху можна отримати на базі комплексних критеріїв з урахуванням оптимальних режимів руху кулачкових механізмів за одиничними інтегральними критеріями. The analysis of movement modes of cam mechanisms is carried out. The technique of optimum movement modes synthesis is proposed; it allows to receive any modes which reflect certain properties of a cam mechanism. Complex optimum movement modes which simultaneously take into consideration several properties of cam mechanisms are most promising. Such optimum movement modes can be received on the basis of complex criteria taking into account optimum movement modes of cam mechanisms by single integrated criteria.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концептуальні основи оптимізації режимів пуску/гальмування механічних (кранових) систем з одним ступенем вільності руху
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.
    Наведені основні теоретичні положення та алгоритм оптимізації кінематично-силових параметрів механічних (кранових) систем у режимах їх пуску/гальмування в межах дискретних моделей з одним ступенем вільності руху. Критерієм оптимальності обрано систему умов, які накладаються на силові та кінематичні параметри системи, що задовольняють певні умови гладкості траєкторії руху у перехідних режимах її функціонування. The basic theoretical principles and the algorithm for optimization of kinematic and power parameters of mechanical (crane) systems inmodes of their start-up/braking within discrete models with one degree of freedom movement are given. The systemof conditions was chosen as an optimality criterion; these conditions are imposed on the power and kinematic parameters of the systemthat meet certain smoothness conditions of movement trajectory in transitional modes of its functioning.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив вертикальних (параметричних) коливань вантажного візка мостового крана на його динаміку при розгойдуваннях вантажу у процесах пуску/гальмування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.
    Розглянуто маятникові коливання вантажу на гнучкому підвісі (канаті) мостового крана у процесах його пуску/гальмування. Враховано вплив вертикальних (параметричних) коливань вантажного візка на динаміку системи “вантажний візок – канат – вантаж”. The article deals with the pendular oscillations of the load on the flexible drop (rope) of the bridge crane during its start up/braking. The influence of the vertical (parametric) oscillations of the load wagon on the dynamics of the “loading wagon – rope - load” system is taken into consideration.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вдосконалення існуючих аналітичних методів розрахунку динамічних навантажень кранів при їх пуску/гальмуванні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.
    Складено динамічні моделі, які адекватно описують і уточнюють розрахункові схеми аналізу навантажень, що виникають у вантажопідйомних машинах/кранах при їх пуску/гальмуванні, визначено області прикладання і величини (процеси) зовнішніх впливів (силових чи кінематичних). Вибрано числово-аналітичний метод розв’язання відповідних диференціальних рівнянь моделей, оснований на аналізі фазових портретів руху системи (класичних та вищих порядків). The fields of applications and values (processes) of external impacts (power and kinematic) are defined while developing dynamic models which adequately describe and specify calculation schemes of the analysis of loads arising in load lifting machines/cranes at their start up/braking. The numerical and analytical method of solving proper differential model equations is based on the analysis of the phase likeness of the systems movement (of both the classical and highest orders) is proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Визначення оптимальних конструктивних параметрів роликової формувальної установки з рекупераційним приводом
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Ловейкін, В. С.; Почка, К. І.
    Для роликової формувальної установки з рекупераційним приводом із забезпеченням формування виробів з бетонних сумішей на одній технологічній лінії з приводним механізмом зі зміщенням осі переміщення формувальних візків відносно осі обертання кривошипів знайдено оптимальне значення кута зміщення кривошипів для різних значень осьового зміщення та відношень радіуса кривошипа до довжини шатуна. The optimal angle value of the cranks displacement for various values of axle displacement and the retios of the crank’s radius to the connecting rod’s length is defined for the roller moulding unit with a recuperation drive which provides moulding of products made of concrete mixes on the single technological line with the gear drive with relocation displacement axis of the moulding carts as to the cranks’ axis of rotation.