Проблеми економіки та управління

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2126

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Дизайн-мислення як ефективний метод адаптації до змін
    (Видавництво Львівської політехніки) Беспалюк, Х. М.; Процак, К. В.; Bespaliuk, Kh.; Protsak, K.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто сутність дизайн-мислення, обґрунтовано його актуальність в умовах кризи та пандемії COVID-19. Зазначено, що дизайн-мислення – один із найкращих методів, який дасть змогу організації не тільки вижити в кризових умовах, але й досягти успіху. Проаналізовано процес дизайн-мислення та наведено дизайнерські техніки й інструменти, які варто використовувати на кожному етапі цього процесу. Визначено відмінність методів за традиційного підходу (застосування логічного мислення) та нестандартного (дизайн-мислення). Вказано переваги дизайн-мислення, а також недоліки та складнощі його застосування.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування системного підходу до управління бізнес-портфелем підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Беспалюк, Х. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано поняття бізнес-портфеля підприємства. Розглянуто управління бізнес-портфелем підприємства за допомогою системного підходу. Показано взаємозв’язок системи управління бізнес-портфелем з менеджментом підприємства. Визначено та обґрунтовано функції цієї системи.
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістичне та маркетингове забезпечення інноваційної діяльності
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Беспалюк, Х. М.
    Розглянуто інноваційну діяльність з позиції маркетингу і логістики. Розкрито завдання, які є перед підрозділами маркетингу і логістики підприємства на різних етапах інноваційного циклу. Розглянуто складові загальної корисності готової продукції і сформульовано їхнє логістичне забезпечення. Автор запропонував визначення терміну логістики інновацій. Інноваційний цикл, маркетинг інновацій, логістика інновацій, корисність продукції, логістичне забезпечення. Es wurde in der Abhandlung die Innovationstätigkeit auf Grund des Marketings und Logistik erforscht. Dabei wurden die vor den Marketing- und Logistikabteilungen stehenden Aufgaben auf verschiedenen Etapen der Innovationsentwicklung gelöst. Die Bestandteile des gemeinschaftlichen Nutzens der Fertigproduktion sind in der Abhandlung analysiert und es wurde deren Logistische Versorgung bestimmt. Der Autor hat die Begriffbeschreibung „Logistische Innovationen“ vorgeschlagen. Innovationszyklus, Marketing-Innovation, Logistik-Innovation, Produktionsnutzen, Logistische Versorgung.