Проблеми економіки та управління

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2126

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Балик, У. О.; Колісник, М. В.; Balyk, U.; Kolisnyk, M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Український католицький університет; Lviv Polytechnic National University; Ukrainian Catholic University
    Розкрито результати дослідження сутності соціальних мереж. Окремо вивчено стан розвитку соціальних мереж у світі загалом та в Україні зокрема. Проаналізовано потенційне охоплення рекламою у соціальних мережах. Розкрито особливості соціальної медіа-реклами. Представлено профіль рекламної аудиторії провідних соціальних мереж у розрізі вікових, гендерних та географічних ознак. Визначено ключові тренди та перспективи розвитку соціального медіа-маркетингу. Виявлено проблеми, з якими бояться стикнутися маркетологи у майбутньому, здійснюючи свою діяльність у соціальних мережах. Запропоновано напрями поліпшення роботи маркетологів у соціальних мережах.
  • Thumbnail Image
    Item
    Організація валютних “свопів” як засіб залучення іноземного капіталу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Колісник, М. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Наведено основні концепції та науково обґрунтовано методи залучення іноземних інвестицій у вітчизняну економіку на основі комплексу банківських операцій типу валютних “свопів”. Коротко обговорено можливі алгоритми організації та залучення валютних “свопів”. Запропонована нова ідея організації законодавчих передумов стосовно запровадження валютних “свопів”. The basic concepts and sophisticated methods of currency swaps in order to attract foreign investments are noted in this article. Most common algorithms for foreign investments on the currency swaps basis are briefly discussed. The new idea how to provide foreign investments and how to change legislative basis for this purposes has been proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Прийняття фінансового рішення в системі вітчизняного правового середовища
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Колісник, М. В.
    Наведено основні концепції та науково обґрунтовані особливості прийняття фінансових рішень. Розглянуто основні характеристики та класифікації форм організації бізнесу в Україні та США. Запропонована нова ідея стосовно реформування вітчизняних форм організації бізнесу. The basic concepts and sophisticated financial decision-making methods are noted in this article. The number of major features and classifications for business forms in Ukraine in comparison to USA are briefly discussed. The new idea to reorganize business forms in Ukraine has been proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічний вимір концепції соціальної відповідальності бізнесу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Балик, У. О.; Колісник, М. В.
    Розглянуто концепцію соціальної відповідальності підприємства в контексті планування та реалізації стратегії його розвитку. Сьогодні про конкурентоспроможність підприємства свідчить не лише ціна пропонованих продуктів, але й умови виробництва, умови ведення бізнесу. Тому ідея соціальної відповідальності бізнесу передбачає побудову спільної цінності та створення корисності як для самого підприємства, так і для суспільства чи навколишнього середовища. Отже, результатом праці є “зрівноважені” продукти – у розумінні зрівноваженості із короткостроковими цілями господарюючих суб’єктів, що їх пропонують, та довгостроковими цілями суспільної екзистенції, навколишнього середовища. Пояснено, що важливим є не лише як підприємство генерує власні прибутки – важливими є також і шляхи використання зароблених коштів. У практичній площині постає необхідність вказати причини, які роблять підприємство кращим в очах громадськості на загальному фоні конкурентів. Доведено, що значна частина управлінців сприймає переваги імплементації принципів соціальної відповідальності у практику власних підприємств перш за все у стратегічній перспективі. Обґрунтовано, що концепція соціальної відповідальності виходить за межі функціональної стратегії, сприяючи досягненню стратегічних цілей. Позитивна роль CSR є очевидною також відносно самої методики формування стратегії підприємства. Доведено, що CSR є головним інструментом, який має використовувати підприємство, розробляючи власну стратегію розвитку. А також обґрунтовано, що для того, щоб стратегію соціальної відповідальності було належно реалізовано, вона повинна ґрунтуватись на справжніх переконаннях власників, керівників та працівників підприємства та бути віддзеркаленням декларованих ними цінностей. Розглянуто ще один вимір конкурентоспроможності, який виникає із концепції CSR, – інноваційність. Тому у розумінні соціально відповідального бізнесу інновація, окрім впровадження нових технологічних рішень у вигляді нових товарів, повинна сприяти також підвищенню якості уже існуючих товарів та послуг, покращенню їхніх технічних характеристик, удосконаленню методів реалізації стратегії та відповідних процедур. А concept of social responsibility of an enterprise in the context of planning and implementing its development strategy is investigated in the article. Nowadays company competitiveness in related not only to the price of its products, production conditions, business conditions but also to its corporate social responsibility (CSR). The idea of CSR involves building the shared value and creating utility for both the company itself and the society or the environment. Thus, as the result of such efforts, there appear “balanced” products, in the sense of them being balanced both with short-term goals of enterprises and long-term goals of social existence, the environment. The article explains that it is important not only how the company generates its income but also how it uses the money earned. In practical terms the need arises to specify the reasons that make the company look better in the public eye than its competitors. It is proved that most managers perceive advantages of implementing principles of social responsibility at their enterprises primarily in the strategic perspective. It is justified that the concept of social responsibility goes beyond the functional strategy, contributing to the achievement of strategic goals. The positive role of CSR is also evident concerning the very method of forming the enterprise strategy. It is proved that CSR is a key tool to guide the company in developing its own development strategy. It is also confirmed that for the enterprise social responsibility strategy to be implemented properly, it should be based on true beliefs of the enterprise owners, managers and employees and reflect their declared values. One more dimension of competitiveness arising from the concept of CSR is considered, that of innovation. So in the sense of socially responsible business, but for implementation of new technological solutions in the form of new products, innovation should also contribute to improving the quality of existing products and services, improve their technical characteristics, improve methods of strategies implementation and the related procedures.
  • Thumbnail Image
    Item
    Теоретичні моделі поведінки фондових цін та прибутків на вітчизняному фондовому ринку
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Колісник, М. В.
    У статті наведено основні концепції та науково обґрунтовані гіпотези інформаційної ефективності ринку капіталів. Описані можливі типи поведінки акцій при реакції на нову інформацію. Запропонована нова ідея подвійно-гіпотетичного тестування ефективності ринку на основі обчислення показників відповідності ринкової вартості акцій усередненим значенням їх вартостей. The basic concepts and sophisticated efficient capital market hypotheses are noted in this article. The stock behavioral specific on the informational basis are briefly discussed. The new idea how to provide joint hypothesis tests on the basis of calculation the accordance indexes between market value and average value of shares has been proposed.