Проблеми економіки та управління
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2126
Browse
Search Results
Item Дослідження фармацевтичного ринку України: у фокусі концентрація ринку(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2022-03-01) Шандрівська, О. Є.; Цветковська, А. В.; Shandrivska, O. Ye.; Tsvetkovska, A. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityДосліджено динаміку розвитку вітчизняного фармацевтичного ринку в період поширення пандемії COVID-19 у частині ідентифікації конкурентних позицій фармацевтичних підприємств та розподілу “ринкової влади” між учасниками фармацевтичного ринку. Здійснено оцінювання концентрації ринку фармпродукції із використанням індексу концентрації, індексу Лінда, індексу Херфіндаля – Хіршмана та індексу Джині. Ідентифіковано результати аналізу із позицій визначення рівня ринкової влади і конкурентної структури ринку фармпродукції. Ідентифіковано підприємства, які формують “ядро” досліджуваного ринку, та визначено їх роль у формуванні гостроти конкуренції на ринку фармпродукції. За аналітичними розрахунками, до таких належать АТ “Фармак”, Корпорація “Артеріум”, ПрАТ “Дарниця”. Окреслено напрями розвитку фармацевтичного ринку за параметром ідентифікації рівнів конкурентної боротьби на ньомуItem Оцінювання концентрації регіонального ринку мультимодальних перевезень вантажів(Видавництво Львівської політехніки) Шандрівська, О. Є.; Shandrivska, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityПроаналізовано регіональний ринок мультимодальних перевезень (на прикладі Запорізької області) в частині ідентифікації конкурентних позицій транспортних підприємств та розподілу “ринкової влади” в сегменті вантажних перевезень між учасниками ринку мультимодальних перевезень. Здійснено оцінювання концентрації ринку мультимодальних перевезень Запорізької області із використанням індексу концентрації, індексу Лінда, індексу Херфіндаля–Хіршмана та індексу Джині. Ідентифіковано результати аналізу з позицій визначення рівня ринкової влади і конкурентної структури ринку мультимодальних перевезень вантажів. Ідентифіковано підприємство, яке формує “ядро” досліджуваного ринку: за аналітичними розрахунками це ПАТ “Укрзалізниця”. Визначено його роль у формуванні гостроти конкуренції на регіональному ринку мультимодальних перевезень. Окреслено напрями розвитку регіонального ринку мультимодальних перевезень із вичлененням та ідентифікацією рівнів конкурентної боротьби на ньому.