Проблеми економіки та управління
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2126
Browse
2 results
Search Results
Item Process management of HR manager’s work digitalizing at the enterprise(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2022-03-01) Сватюк, О.; Гавран, М.; Бурда, А.; Svatiuk, O.; Havran, M.; Burda, A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Академія Замосця; Lviv Polytechnic National University; Academy of ZamoscРозглянуто впровадження чат-бота як важливого елемента цифровізації роботи HR-менедже- ра. Використано метод порівняльного аналізу теоретико-методологічних пріоритетів серед трендів цифровізації роботи HR-менеджера; метод абстрактно-логічного узагальнення питань цифровізації й напрямів упровадження проєкту чат-бота в телеграм-каналі підприємства; метод аналогій щодо розв’язання управлінських завдань у кадровій роботі. Досліджено процеси роботи HR-менеджера та сформовано напрями їхнього практичного застосування на підприємстві. Зокрема, розроблено проєкт чат-бота, який виконує одну із функцій рекрутера та є складовою корпоративної цифров- ізації підприємства. Також це дослідження та рекомендації можна підлаштувати під різні відпо- відні бізнес-процеси. Наукова новизна дослідження полягає в: обґрунтуванні основних пріори- тетних напрямів планування та організації процесу цифровізації HR-менеджера; розробленні чат-бота для оптимізації роботи із питань пошуку персоналу підприємства; створенні практич- них рекомендацій щодо цифрової трансформації бізнес-процесу (оптимізації роботи менеджера з питань пошуку персоналу) з питань набору персоналу. Цифрові технології оптимізують велику кіль- кість рутинних завдань. HR-менеджер із питань набору персоналу на підприємстві онлайн займаєть- ся: проведенням співбесід у чат-боті, веде кадровий облік у хмарному середовищі, здійснює адаптацію та навчання персоналу із використанням moodle, zoom, teams, організовує заходи із підвищення кадрової культури та збільшення цінностей.Item Managing the finances of wholesale and retail trading enterprises(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Данилків, Х. П.; Гавран, В. Я.; Гавран, М. І.; Грондскі, Р.; Danylkiv, K.; Havran, V.; Havran, M.; Gradzki, R.; Національний університет “Львівська політехніка”; Лодзинський технологічний університет; Lviv Polytechnic National University; Lodz University of Technology, LodzВ умовах стрімких змін в економічному та інституційному середовищі комерційної економічної діяльності оновлюється необхідність забезпечення динамічної конкурентоспроможності підприємств торгівлі. У постійному дисбалансі ринкових умов керівництво торговельних підприємств потребує достатньої інформації про стан як внутрішніх факторів, так і навколишнього середовища. Актуальність полягає в тому, що зовнішнє середовище функціонування торговельної компанії визначає рівень її організації та розвитку, що визначає якість торговельних послуг для споживачів, темпи зростання та прискорення товарообігу, прибутковість торгових компаній. Розкрито теоретичні, методологічні та практичні аспекти вивчення тенденцій розвитку оптових та роздрібних торговельних підприємств в Україні. Предметом дослідження є процес становлення та розвитку підприємств оптової та роздрібної торгівлі України та вдосконалення їх фінансового менеджменту. Ефективне використання заходів щодо поліпшення фінансового менеджменту підприємств торгівлі дасть їм змогу сформувати оптимальну систему ціноутворення, вийти на нові ринки, підвищити задоволеність цільових клієнтів шляхом поліпшення своїх послуг та надання якісних товарів і послуг, підвищення продуктивності та відповідальності персоналу. За даними Державної служби статистики, у 2018 р. зростання обороту роздрібної торгівлі має позитивну динаміку порівняно з попереднім роком, але він змінюється хвилеподібно. Поліпшення було зумовлене розширенням фінансових можливостей домогосподарств, підтриманим підвищенням мінімальної заробітної плати та попиту на торговельні послуги підприємствами реального сектору економіки. За аналізований період збиткові підприємства становлять у середньому третину від загальної кількості суб’єктів господарювання. Ця величина є високою і вказує на нездатність підприємств торгівлі впоратися з кризою та забезпечити сталий розвиток. У 2014–2018 роках спостерігалася тенденція до збільшення роздрібного товарообороту підприємств торгівлі України, а динаміка оптового товарообороту коливалася. Представляючи пряму залежність товарообігу від такого макропоказника, як ВВП, і використовуючи його прогнозовані значення Світовим банком на наступні роки, автори дають прогноз на 2019–2020 рр. підприємств роздрібної торгівлі в Україні.