Кваліфікаційні роботи студентів

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/61740

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційна система підтримки прийняття рішень в стратегічній грі
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2023) Баран, Богдан Олегович; Baran, Bohdan Olehovych; Кравець, Петро Олексійович; Національний університет "Львівська політехніка"
    Підтримка є вирішальним аспектом як у реальному житті, так і в сфері інформаційних технологій. В ІТ-індустрії розробники прагнуть створювати програмне забезпечення, яке є легкодоступним, зручним і зрозумілим. Здатність мислити і аналізувати вчинки - це те, що відрізняє людину від тварин. Завдяки раціональному мисленню ми можемо робити вибір на основі розуму, а не інстинкту, вибираючи найбільш оптимальне рішення. Рішення, яке приймає людина в тій чи іншій ситуації, залежить від її домінуючого способу мислення. Слід визнати, що забезпечити зручність у механіці може бути складно, особливо в сфері ігор, особливо в складних стратегічних іграх, де ігровий процес охоплює величезний масштаб, а функціональність здається нескінченною. Досвідчені геймери можуть добре розбиратися в тонкощах механіки стратегічних ігор, але як бути з новачками, які тільки починають досліджувати нову гру чи жанр? Саме тут на допомогу приходить SPPR, що дозволяє новачкам спокійно розпочати ігровий шлях, не боячись застрягти протягом перших кількох хвилин. З наміром допомогти гравцям у стратегічній грі в шахи було запущено систему підтримки прийняття рішень. Основна мета — надати користувачам вказівки щодо варіантів руху для кожної фігури, потенційних атак, а також основних правил і обмежень [1, 2]. Об’єкт дослідження – це процес проведення системи підтримки прийняття рішень, а також супутні процеси – підказки та правила. Предмет дослідження – це методи та засоби, які використовуються у процесі генерації підказок та правил, та які є необхідні для побудови потрібної нам системи. Наша мета — розробити інформаційну систему, яка забезпечує підтримку прийняття рішень у стратегічній грі. Ця система має потенціал для майбутнього розширення та вдосконалення на різних платформах. Завдяки обширним дослідженням ми успішно розробили відповідну систему, яка містить простий, але дуже цінний алгоритм для надання підказок щодо ходу для кожної ігрової частини. Рухаючись вперед, ми можемо впровадити цю систему в додаток і ще більше вдосконалити його шляхом інтеграції повного набору вже існуючих даних. Хоча система може здатися спрощеною, важливо визнати, що кожна система комп’ютеризованого стратегічного планування та дослідження (СППР) створена спеціально для окремих ігор.