Архітектура

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/3167

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Урбаністичний маркетинг історичного міста
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Посацький, Б. С.; Posats’kyj, B. S.; Національний університет “Львівська політехніка”
    У зарубіжному містобудуванні урбаністичний маркетинг належить до дієвих засобів охорони історико-архітектурної спадщини і управління процесом розвитку історичного міста. Історичне місто з цієї точки зору розглядається у трьох аспектах: простір маркетингу (місто як ринок); об’єкт маркетингу (місто як продукт); суб’єкт маркетингу (місто як підприємство). Специфічними рисами є комплектність і складність “продукту” міста, багатоаспектність відносин міста та його адресатів, різноманітність “продавців” і “покупців”.