Архітектура
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/3167
Browse
Search Results
Item Урбаністичний маркетинг історичного міста(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Посацький, Б. С.; Posats’kyj, B. S.; Національний університет “Львівська політехніка”У зарубіжному містобудуванні урбаністичний маркетинг належить до дієвих засобів охорони історико-архітектурної спадщини і управління процесом розвитку історичного міста. Історичне місто з цієї точки зору розглядається у трьох аспектах: простір маркетингу (місто як ринок); об’єкт маркетингу (місто як продукт); суб’єкт маркетингу (місто як підприємство). Специфічними рисами є комплектність і складність “продукту” міста, багатоаспектність відносин міста та його адресатів, різноманітність “продавців” і “покупців”.