Архітектура
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/3167
Browse
7 results
Search Results
Item Дизайн В. Г. Кричевського: ретроспектива та сучасна трансформація(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Радомська, В. Р.; Гаврисьо, С. Р.; Radomska, V.; Havryso, S.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті розглянуто ретроспективу дизайну В. Г. Кричевського періоду 1891–1943 рр. та запропоновані шляхи трансформації, інтерпретації доробку митця в сучасний урбаністичний дизайн. Проектні пропозиції сформовані для покращення та зміни естетичної складової навчальних корпусів та ландшафтного простору Національного університету “Львівська політехніка”.Item Еволюція розвитку та реноваційно-естетичні зміни інтер'єрного середовища церкви Успіння Богородиці у Львові(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Радомська, В. Р.; Тирпич, І. А.Розглянуто еволюцію розвитку архітектурного комплексу церкви Успіння Богородиці (м. Львів). Виявлено основні етапи реноваційно-естетичних змін в інтер’єрному середовищі церкви та заакцентовано на конкурсі 1911 р. по естетичній реконструкції художнього та предметного наповнення церкви за участю відомого львівського монументаліста Модеста Сосенка (1875–1920). Основна ціль дослідження – на прикладі однієї архітектурної пам’ятки виявити історіографію естетично-реноваційних змін, які супроводжують будь яку нерухому пам’ятку протягом певного хронологічного періоду.Item Мозаїчні декори Львова. Історичний аспект(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Радомська, В. Р.; Піддубна, Н. Г.На основі власних емпіричних досліджень та фотофіксації збережених у Львові зразків мозаїчного мистецтва проаналізовано історіографічний аспект формування та застосування мозаїчного декору в системі композиційного вирішення архітектурних споруд. Фіксація стану збереженості, ознайомлення з техніко-технологічними особливостями та спілкування із сучасними майстрами-мозаїстами сприяє пам"яткоохоронній діяльності в сфері збереження архітектурних пам’яток та їх стилістичних декорів і відкриває їм нові шляхи трансформування у архітектурно-дизайнерську практику XXI ст. Historiographical aspect of mosaic decor development and its application in the arrangement of architectural structures has been analysed on the basis of empirical research and photographic images of mosaic art samples preserved in Lviv. Fixation of preservation conditions, review of technical and technological features and communication with modern masters of mosaic art contributes to the conservation activities in the field of architectural preservation of monuments and their stylistic decor and opens new possibilities to transform architectural and design practice of the 21 st century.Item Сграфіто. Проблеми дослідження та збереження в архітектурному середовищі м. Львова(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Радомська, В. Р.; Ніконова, М. І.Розглянуто сграфіто як техніку декорування архітектурних площин, його техніко- технологічну, естетичну особливість та збереженість в архітектурному середовищі Львова. Sgraffito has been examined as a technique for the decoration of the interior walls and facades of architecture, its technical and technological, aesthetic features and conservation in the architectural environment of Lviv.Item Науково-технологічне дослідження поліхромій М. Сосенка у церкві Арх. Михаїла с. Підберізців(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Радомська, В. Р.Досліджено та висвітлено стратиграфічну, техніко-технологічну особливість стінописів М.Сосенка (1907-1910 рр.) в інтер’єрному середовищі церкви Арх. Михаїла в селі Підберізці (1891р.) Пустомитівського р-ну Львівської обл. The specific features of the strategraphic, technical-technological murals of M. Sosenko (1907-1910) in the interior of the Church of Arch. Michael in the village of Pidberizka (1891), Pustomytivskiy Region, Lviv Oblastwas researched and highlighted.Item До питання генеалогії орнаменту в архітектурі та інтер’єрному просторі(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Радомська, В. Р.; Тирпич, І. А.Розглянено проблематику генеалогії орнаменту як однієї з важливих ознак структурної зміни в архітекутрі та інтер’єрному просторі. Висвітлено питання філософії формотворення орнаментики галицького митця М. Сосенка (1875–1920 рр.) в цьому контексті та теорії «нового орнаменту» в епоху цифрових технологій на тлі класичних форм психологічно-естетичного сприйняття, функціональності та призначення орнаменту. This article examines the genealogy of ornament as one of the important factors of the structural change in architecture and interior space. In this context, it raises the issue of the philosophy of the creation of the ornamental forms of M. Sosenko (1875–1920), a Halychyna-based artist as well as the theory of «new Ornamentation» in the digital technology era on the background of classic forms of psychological and aesthetic perception, the functionality and designation of ornaments.Item Проблема реставрації стінопису Модеста Сосенка в контексті збереження архітектурно-мистецької пам’ятки(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Радомська, В. Р.Розглянто роль консерваційно-реставраційних заходів для збереження архітектурно-мистецької памятки - стінописів видатного українського сецесеїста М. Сосенка в архітектурному середовищі церкви Архистратига Михаїла с. Підберізці Пустомитіського р-ну. Reviewed the role of the conservation and restoration measures for the preservation of an architectural monument of the first quarter of XX century – the frescos of an outstanding Ukrainian modernist M.Sosenko (1875–1920) in the interior environment of the Archistratyg Mychail´s church, Pidberizciv village, region of Pustomyty (1891, architectural bureau of I. Levinsky).