Матеріали конференцій
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56937
Browse
3 results
Search Results
Item Соціально-комунікаційний аспект формування інтересу до книги за допомогою Інтернету(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Бессараб, АнастасіяIt is shown main social and communication ways of development motivation to reading Ukrainian book in Internet: site, page in social media, blog, channel in YouTube, booktrailer, online-TV etc.Item РocketBook як суб’єкт формування інтересу до читання книг в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Бессараб, АнастасіяIt is shown that the company PocketBook is not only producer of e-book, but also an active public figure and main sponsor contests that promote to formation interest in reading books.Item Буктрейлер як засіб просування книги(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Бессараб, АнастасіяGiven the definition of booktrailer, the story of its origin and classification: on authorship, subject, content, method of visual realization. Сalled сontest games for the creation of booktrailers in particular Ukrainian: Ukrainian competition booktrailers Heroes Come to Life jn The Screen in Advertising (based State Library of Ukraine for young people with the Ukrainian Library Association); Short Film Competition “Knigoproektor” (based Ukrainian Institute for Public Leadership). Noted that booktrailers provide new opportunities for publishers and readers.