Матеріали конференцій
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56937
Browse
5 results
Search Results
Item Digital маркетинг для позиціонування ВНЗ на інформаційному ринку(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Мина, Жанна; Гаргат, Олег; Тітко, Андрій; Національний університет “Львівська політехніка”This article analyzes the implementation of digital marketing for educational institutions. The tools of promotion of the university services in the information market are presented. Ability to establish effective communication with students.Item Представлення навчально-творчої діяльності освітніх закладів у мережі Інтернет(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Мина, Жанна; Гордійчук, ОксанаThe article is devoted to defining of the main point and the importance of positioning of comprehensive schools. Efficient ways of positioning at market of educational services with the help of Internet technologies are detected such as the creation of the school's official website, the use of social networks and blogs.Item Популяризація діяльності Науково-методичної підкомісії МОН України в соціальній мережі Facebook(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Мина, Жанна; Яворська, НаталіяThis article analyzes the activities of scientific and methodogical subcommission ministry of Education of Ukraine and its popularization on Facebook with the rapid development of information and communication technologies and gradual globalization of information space. Stresses the importance of public dialogue, publication and discussion of important information.Item Інформаційне представлення діяльності громадської організації "Народний легіон"(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Мина, Жанна; Вітик, Юстина; Дністрянська, ОксанаThe informational activity view of non-governmental organization "Narodniy legion" is shown in the thesis on social networks.Item Рекламно-інформаційне представлення діяльності органів місцевого самоврядування в соціальних мережах(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Мина, Жанна; Кокор, ЛідіяThe article deals with the feasibility of using social networks by local governments. It is shown the influence of social networks to create the image and reputation of the municipal authorities.