Матеріали конференцій

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56937

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток дистанційних засобів навчання у Львівській політехніці
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Федасюк, Дмитро; Озірковський, Леонід
    В статті представлено розроблення та впровадження високотехнологічного інформаційного середовища, яке суттєво збільшить різноманітність форм одержання знань та умінь, необхідних для ефективної професійної та соціальної діяльності майбутніх фахівців. В даній роботі представлено особливості розробки та впровадження такого середовища з врахуванням не тільки чисто технічних та педагогічних аспектів і специфіки навчального закладу, а й з точки зору забезпечення сталого розвитку на невідворотності досягнення результату. The paper presents the development and implementation of high-tech environment that will significantly increase the diversity of obtaining knowledgе and skills necessary for effective professional and social activities for future professionals. This paper presents the features of the development and implementation of such an environment, taking into account not only the purely technical and educational aspects and the specific institution, but also in terms of sustainable development to achieve certainty of outcome.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості використання Віртуального навчального середовища Львівської політехніки при проведенні занять
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Озірковський, Леонід
    В статті показано підходи до використання Віртуального навчального середовища Львівської політехніки в навчальному процесі. Зокрема, розглянуто методологію проведення лекційних, практичних занять та консультацій. Показано можливості проведення різних видів контролю знань студентів. The article shows approaches to using virtual learning environment Lviv Polytechnic in the educational process. In particular, the methodology of lectures, workshops and consultations considered. A possibility of different kind of monitoring knowledge of students is shown.