Матеріали конференцій
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56937
Browse
6 results
Search Results
Item До питання класифікації електронних освітніх відеоресурсів(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Глинський, Ярослав; Федасюк, Дмитро; Ряжська, ВікторіяУ статті розглянуто класифікації електронних освітніх ресурсів, зокрема, відеоресурсів. Запропоновано нові характеристики і деякі критерії оцінки їх функційності. Класифікації можуть бути корисними для аналізу та опису відеоресурсів під час проектування, створення та підготовки до експертизи і сертифікації. The article deals with the classification of electronic educational resources, including video resources. The new features and some functionality criteria are suggested. Such classification can be useful for the analyzing and describing the video resources in the design, development and preparation for their examination and certification.Item Розвиток дистанційних засобів навчання у Львівській політехніці(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Федасюк, Дмитро; Озірковський, ЛеонідВ статті представлено розроблення та впровадження високотехнологічного інформаційного середовища, яке суттєво збільшить різноманітність форм одержання знань та умінь, необхідних для ефективної професійної та соціальної діяльності майбутніх фахівців. В даній роботі представлено особливості розробки та впровадження такого середовища з врахуванням не тільки чисто технічних та педагогічних аспектів і специфіки навчального закладу, а й з точки зору забезпечення сталого розвитку на невідворотності досягнення результату. The paper presents the development and implementation of high-tech environment that will significantly increase the diversity of obtaining knowledgе and skills necessary for effective professional and social activities for future professionals. This paper presents the features of the development and implementation of such an environment, taking into account not only the purely technical and educational aspects and the specific institution, but also in terms of sustainable development to achieve certainty of outcome.Item Віртуальне інноваційне середовище як засіб підтримки підприємництва IT-студентів(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Федасюк, Дмитро; Сердюк, Павло; Яковина, Віталій; Жежнич, ПавлоРозвиток сучасного постіндустріального суспільства, ставить нові задачі до змісту та форми підготовки сучасних ІТ фахівців. Підвищення якості підготовки ІТ фахівців України в галузі підприємництва та інновацій є метою міжнародного проекту NEFESIE, що виконується за програмою TEMPUS. Однією з задач цього проекту є розвиток співпраці за моделлю компанії-університет-студенти. Один із засобів, що допоможе наблизити проект до цілі – портал, який повинен забезпечити віртуальну інфраструктуру та механізми, що підтримують передачу знань між студентами, їхню взаємодію з університетами та компаніями, а також інформаційно-просвітницькі кампанії, служби підтримки та навчання. The development of modern industrial society, a new challenge to the content and form of training today's IT professionals. Improvement the quality of IT experts Ukraine in entrepreneurship and innovation is the goal of the international project NEFESIE, performed by the program TEMPUS. One of the tasks of this project is to develop a model of cooperation for company-university students. One way to help bring the project to the target - the portal that should provide a virtual infrastructure and mechanisms that support the transfer of knowledge between students and their cooperation with universities and companies, and public awareness campaigns, customer support and training.Item Cтандартизація електронних дисциплін у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Федасюк, Дмитро; Озірковський, Леонід; Чайківський, ТарасРозглянуто задачі стандартизації електронних дисциплін у системах дистанційного навчання. Показано стандартизацію форматів даних та структури дисципліни на прикладі Віртуального навчального середовища Львівської політехніки. This paper considers the problem of standardizing electronic courses of distance learning systems. Standardization of data formats and structures of the discipline are shown on an example of Virtual Learning Environment Lviv Polytechnic.Item Віртуальне навчальне середовище Львівської політехніки(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Федасюк, Дмитро; Озірковський, ЛеонідВ статті розглянуто особливості побудови Віртуального навчального середовища Львівської політехніки (ВНС ЛП). Показана структура реалізованого ВНС ЛП. Розглянуто застосовані підходи до інтеграції педагогічних, інформаційних, комунікаційних, комп’ютерних технологій в єдиний інформаційний простір. Метою цього простору є реалізація принципів відкритої освіти при підготовці фахівців в галузі електротехніки та інформаційних технологій. The paper describes the features of construction of the Virtual Learning Environment of Lviv Polytechnic (VLE LP). The structure of implemented VLE LP is shown. Approaches that are applied to the integration of pedagogical, information, communication and computer technology into a single information space are considered. The purpose of this space is to implement the principles of open education for training specialists in the field of Electrical and Information Engineering.Item Стан та перспективи розвитку інформаційного навчального середовища Львівської політехніки(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Федасюк, ДмитроВ статті розглянуто поточний стан та окреслено подальші плани розвитку однієї з задач інформатизації університету – формування та використання в навчальному процесі інформаційної системи Віртуальне навчальне середовище Львівської політехніки. In this article the current state and next planes to success implementation of virtual learning environment Lviv Polytechnic in the educational process are described.