Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2096
Browse
Item Ринок непродовольчих товарів в Україні: тенденції розвитку в умовах кризи(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Шандрівська, О. Є.; Антіш, І. Т.; Shandrivska, O. Ye.; Antish, I. T.; Національний університет “Львівська політехніка”; ТОВ “НЬЮ ВІТА ГРУП”; Lviv Polytechnic National University; LLC “NEW VITA GROUP”Досліджено стан та тенденції розвитку ринку непродовольчих товарів в Україні. Представлено результати маркетингових досліджень потреб і поведінки покупців на цьому ринку. До основних тенденцій розвитку торговельних мереж віднесено: активізація онлайн торгівлі під впливом зростання темпів e-commerce; орієнтування на безпеку та зручність обслуговування в offline торгівлі; розширення каналів комунікації з покупцями; переосмислення вартості ведення бізнесу та перехід до агресивних методів конкурентної боротьби; збільшення частки в товарообороті ритейлерів власних торгових марок.