Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2096
Browse
Item Дослідження цільових сегментів ринку легкої промисловості України в період пандемії COVID-19(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Шандрівська, О. Є.; Юнко, І. Ю.; Shandrivska, O. Ye.; Yunko, I. Yu.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityДосліджено стан та тенденції розвитку цільових сегментів ринку легкої промисловості під час впливу пандемії Covid-19, домінантно – у сегменті текстильної промисловості. Проаналізовано динаміку виробництва продукції легкої промисловості за видами діяльності, вплив пандемії на експортні та імпортні операції на ринку легкої промисловості за 2017–2020 рр., а також попит (за країнами ЄС) на український текстиль. Проаналізовано чинники впливу та проблеми, з якими виробництво текстилю зіткнулося під час світової пандемії Covid-19. Розкрито складові потенціалу розвитку ринку легкої промисловості України.Item Особливості ідентифікації ризиків ринку Big Data(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Шандрівська, О. Є.; Кириленко, А. А.; Shandrivska, O. Ye.; Kyrylenko, A. A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityДосліджено стан та тенденції розвитку глобального ринку Big data. Проаналізовано динаміку місткості глобального ринку Big Data за 2011–2020 рр. та ідентифіковано основні сегменти цього ринку за джерелами доходу, проаналізовано динаміку доходів п’ятірки лідерів країн глобального ринку Big data. Окрему увагу зосереджено на аналізуванні цільового сегмента персональних даних осіб. Для аналізування глобального ринку Big Data застосовано концепцію п’яти сил конкуренції за М. Портером та виконано SWOT-аналіз глобального ринку Big Data із виокремленням стратегічних напрямів розвитку для комбінацій сильних і слабких сторін функціонування ринку Big Data, а також загроз та можливостей впливу на нього чинників зовнішнього середовища. Ідентифіковано основні ризики та організаційні процедури щодо запобігання їм у діяльності підприємств на глобальному ринку Big Data, здійснено оцінювання ризику витоку даних внаслідок кібератак.