Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2096
Browse
Item Електронна комерція В2С: розвиток у Східній Європі, ризики та ефект інституціонального витіснення(Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) П’ятницька, Г. Т.; Григоренко, О. М.; Piatnytska, G. T.; Hryhorenko, O. M.; Київський національний торговельно-економічний університет; Kyiv National University of Trade and EconomicsВизначено сутність поняття “електронна комерція”. Наведено історичні етапи розвитку електронної комерції на ринку. Порівняно системи електронної комерції бізнес-до-споживача (В2С) із системами В2В та В2G. Ідентифіковано вигоди від електронної комерції з позиції різних груп стейкхолдерів. Проаналізовано основні тенденції розвитку електронної комерції В2С у країнах Східної Європи з акцентом уваги на Україні. Виявлено та обгрунтовано ризики, що може спричинити розвиток електронної комерції В2С. Охарактеризовано прояв ефекту інституціонального витіснення внаслідок зростання ринку електронної комерції В2С.Item Засади формування ефективного внутрішнього контролю у сфері електронного бізнес-середовища(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Плотніченко, І. Б.; Plotnichenko, I. B.; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті розроблено концептуальну модель організації внутрішнього контролю суб’єкта електронної комерції, охарактеризовано ризики провадження електронної комерційної діяльності, обґрунтовано основні компоненти внутрішнього контролю в цій сфері, запропоновано етапи розвитку та напрями вдосконалення внутрішнього контролю досліджуваних підприємств.