Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2096
Browse
Item Бенчмаркінг як інструмент підвищення ефективної операційної діяльності підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Білявський, В. М.; Biliavskyi, V. M.; Національний авіаційний університет; National Aviation UniversityОхарактеризовано диференційовані визначення бенчмаркінгу, які пов’язані із проблемою підвищення ефективності операційної діяльності підприємства. Структу- ровано види бенчмаркінгу, що впливають на ефективність операційної діяльності підприємств, яка дає змогу керівництву вжити заходів, щодо побудови ефективної операційної структури управління. Проведено аналіз факторів, що зумовлюють формування концепції бенчмаркінгу на підприємстві, яка передбачає здійснення кардинальних змін функціональності підрозділів з одночасним впровадженням сервісно- орієнтованої архітектури як стратегічного напряму розвитку підприємства. Досліджено інструменти щодо підвищення ефективності операційної діяльності ПрАТ «Фарма- цевтична фабрика «Дарниця», результати аналізу свідчать про те, що ефективне їх використання може стимулювати підвищення конкурентоспроможності підприємства.