Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2096

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання рівня розвитку країн Європи в контексті моделі сталого розвитку із застосуванням методів теорії нечітких множин
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-20) Воробець, С. Й.; Лесюк, О. Ю.; Vorobets, S. Y.; Lesiuk, O. Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто методико-прикладні інструменти, які ґрунтуються на використанні теорії нечітких множин, для оцінювання досягнення цілей у контексті реалізації моделі сталого розвитку. Побудовано систему кластерів, які визначають нинішній рівень розвитку європейських країн, у системі визначеної множини довгострокових цілей. Проведено їх рейтингове оцінювання на основі розрахованої для кожної з них інтегральної оцінки. Подано модель впливу окремих індикаторів на темпи приросту валового внутрішнього продукту, яку запропоновано використовувати під час розгляду окремих сценаріїв стратегічного розвитку України.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення автоматизованих інформаційних систем на засадах процесного підходу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Воробець, С. Й.; Кічор, В. П.; Симак, А. В.
    Досліджено питання побудови інформаційних систем на основі процесного підходу, який ґрунтується на строго визначеній бізнес-моделі підприємства. Такий підхід забезпечує розгляд інформаційних систем не як витратний проект, призначений для автоматизації системи управління підприємством, а як важливий інформаційний ресурс оптимізації бізнес-планування. The problems of building information systems based on process approach, based on strictly defined business model of the enterprise. This approach provides a review of information systems is a costly project, designed to automate existing enterprise management system, and as an important resource optimization business planning.