Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2096
Browse
Search Results
Item Методика моніторингу компетенційної складової управління персоналом креативних організацій(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Свидрук, І. І.; Батьковець, Н. О.; Svidruk, I.; Batkovets, N.; Львівський торговельно-економічний університет Інституту підприємництва та перспективних технологій; Lviv Trade and Economic University Entrepreneurship and Advanced TechnologiesРозроблено та методологічно обґрунтовано моніторинговий комплекс для ефективного управління креативним розвитком персоналу. Наявний методологічний апарат аналізу якості управління трудовим потенціалом запропоновано доповнити методикою багатовимірного аналізу компетенційної складової управління людськими ресурсами, що дає змогу з високою достовірністю аналізувати ступінь впливу часткових компетенційних ознак на ефективність креативної діяльності організацій. Дослідження компетенційних аспектів, проведене за результатами опитування 80 менеджерів різного рівня управління у 27 підприємствах Львова та Львівської області показало певну розбіжність в експертних оцінках, однак виявило загальний для всіх респондентів вектор визнання важливості таких вмінь, як здатність аналізувати, передбачати та використовувати інформацію, виконувати фахові функції та поставлені завдання відповідно до вимог проекту, а також такі особистісні ділові якості як самоорганізація, ініціативність, освіченість та креативність. Сформована на основі множинної регресії модель дала змогу виявити та оцінити з високим ступенем достовірності кількісні та якісні характеристики кореляційних зв’язків компетенційних ознак з показниками економічної ефективності. Порівняльний аналіз карт компетенцій, отриманих в результаті психодіагностичного тестування та математичного розрахунку, про- демонстрував важливість розвитку компетенції ТОР-менеджменту як для особистих ключових показників ефективності, так і для досягнення креативних цілей розвитку організації загалом.