Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2096

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Сувенірна реклама як фактор впливу на поведінку споживача
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Карпій, О. П.; Струк, Н. Р.; Karpii, O. P.; Struk, N. R.; Національний університет “Львівська політехніка”; Національна академія друкарства; Lviv Polytechnic National University; Ukrainian Academy of Printing
    Охарактеризовано вплив різних факторів, контрольованих та неконтрольованих з боку підприємства, на поведінку споживача. Детально розглянуто основні категорії сувенірної продукції. Наведено основні переваги сувенірної реклами та визначено користь від її використання. Подано структуру надходження сувенірів на ринок України. Систематизовано технології нанесення зображення на сувеніри. За результатами досліджень сформовано порівняльну таблицю додаткових послуг на найбільших автозаправних комплексах Львівщини. Охарактеризовано вигоду від використання програм лояльності більшості автозаправних комплексів. Аргументовано необхідність використання сувенірної реклами на автозаправних комплексах.