Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2096

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Вдосконалення бізнес-процесів сучасних судноплавних компаній у сфері міжнародних морських вантажних перевезень
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Двуліт, З. П.; Тимощук, О. М.; Левченко, О. В.; Dvulit, Z. P.; Tymoshchuk, O. M.; Levchenko, O. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Державний університет інфраструктури та технологій; Lviv Polytechnic National University; State University of Infrastructure and Technologies
    Дослідження діяльності водного виду транспорту України у 2002–2020 рр. дало підстави констатувати, що в цьому періоді відбулися значні структурні зрушення у вантажообігу та обсягах перевезень, що свідчить про наявність серйозних системних проблем в управлінні. За умови збереження виявлених тенденцій національна економіка може втратити цю стратегічно важливу галузь. Недоліки в сфері міжнародних морських перевезень спричинені серед інших проблемами неефективного управління бізнес-процесами українських судноплавних компаній. Удосконалення бізнес-процесів цих компаній необхідно розглядати через призму сфери логістики, основними факторами розвитку якої є персонал та тенденції міжнародної торгівлі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування маркетингових рішень у системі управління підприємством
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Двуліт, З. П.; Левченко, О. В.; Деркач, Д. М.; Dvulit, Z. P.; Levchenko, O. V.; Derkach, D. M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Державний університет інфраструктури та технологій; Lviv Polytechnic National University; State University of Infrastructure and Technologies
    Висвітлено підходи до визначення сутності поняття “маркетинг”. Запропоновано процес розроблення та ухвалення маркетингових рішень на підприємстві. Сформовано послідовність оцінювання ефективності маркетингової діяльності. Запропоновано інтегральний показник оцінювання рівня такої ефективності, що охоплює показники ефективності: збуту, заходів просування, товарної політики, цінової політики та інших маркетингових заходів. Систематизовано рівні ефективності маркетингової діяльності, їхні відповідні характеристики та заходи щодо їх підвищення.