Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2096
Browse
Search Results
Item Проблеми та перспективи грінвошінгу за глобалізаційних умов та розвитку циркулярної економіки(Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Макарова, Ю. С.; Завербний, А. С.; Makarova, Yu. S.; Zaverbnyj, A. S.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозглянуто трактування поняття «greenwashing» та визначено походження цього поняття як наукового терміну. Визначено ступінь впливу greenwashing на маркетинг, бізнес та репутацію компанії. Для цього було приведено приклади використання всесвітньовідомими брендами greenwashing та наслідки для них на ринку. Було визначено різницю між зеленим маркетингом та greenwashing, а також наведено приклади компаній, які використовують зелений маркетинг, зазначено, наскільки великим є позитивний вплив на їхню репутацію після застосування правдивих тверджень замість оманливих. У висновку наведено методи уникнення використання greenwashing маркетологами, а також зазначені способи для споживачів, як не стати жертвою оманливої реклами.