Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2096
Browse
Search Results
Item Технологія взаємозв’язку білінгової системи банку з клієнтами-партнерами(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Маслій, Н. Д.; Maslii, N. D.; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова; Odessa National University named after I.I. MechnikovРозглянуто проблему формування механізму забезпечення взаємодії банків з клієнтами за допомогою технологій білінгової системи. Висвітлено основні напрямки використання інформаційних технологій у банківській діяльності. Обґрунтовано, що інформаційні технології виступають в ролі найпотужнішого інструменту, за допомогою якого банк може впливати на свої системи, розраховуючи на те, що їх модернізація уможливить максимально використовувати усі переваги від застосування інформаційних технологій. Наведено класифікацію організацій, що надають послуги “privatebanking” в Україні. Розглянуто білінгову систему як найефективнішу, яка призначена для автоматизації розрахунків з клієнтом