Інформатизація вищого навчального закладу
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10645
Browse
155 results
Search Results
Item Регламентація процесу подання Львівської політехніки у WWW шляхом розміщення новинного інформаційного наповнення на офіційному веб-сайті університету(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Березко, Олександр; Жежнич, Павло; Левченко, Олександр; Зуб, Христина; Berezko, Oleksandr; Zhezhnych, Pavlo; Levchenko, Oleksandr; Zub, Khrystyna; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityПроаналізовано новинне інформаційне наповнення офіційного веб-сайта Львівської політехніки та можливостей промоції новин у його межах. Запропоновано критерії для ранжування новин за важливістю та принципи їхнього розміщення на головній сторінці.Item Аналіз алгоритму двостороннього сліпого рецензування в контексті впровадження принципів відкритої науки(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Березко, Олександр; Ковалик, Лілія; Berezko, Oleksandr; Kovalyk, Lilia; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityПроаналізовано типовий алгоритм закритого рецензування. Окреслено основні проблеми, з яким стикаються учасники процесу рецензування на конкретних кроках алгоритму. Також запропоновано можливі шляхи вирішення конкретних проблем впровадженням відкритого рецензування.Item Підходи до інформатизації процесу підготовки запитів на здобуття ґрантів(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Стефанович, Тетяна; Шаховська, Наталія; Щербовських, Сергій; Stefanovych, Tetyana; Shakhovska, Natalya; Shcherbovskykh, Serhiy; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityВикористання засобів автоматизації для ефективної взаємодії між учасниками команди з підготовки ґрантових запитів передбачає виділення ролей, виконання яких є необхідним для команди, та описання етапів підготовки ґрантового запиту з прив’язкою до ролей.Item Розроблення структури бази даних навчально-методичного комплексу кафедри вищого навчального закладу(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Шелестова, Анна; Shelestova, Anna; Харківська державна академія культури; Kharkiv State Academy of CultureПобудовано інформаційно-логічну модель БД та схему даних, що дозволяє прослідкувати зв’язки та відношення між елементами навчально-методичного комплексу (НМК) кафедри ВНЗ. Виявлено реквізити документів, які підлягають зберіганню у базі даних. Визначено функціональну залежність між виявленими реквізитами. Виділено ключові та залежні реквізити із подальшим їх групуванням. Описано отримані інформаційні об’єкти. Реалізовано зв’язки між таблицями для отримання схеми даних. Окреслено перспективні напрямки дослідження.Item Використання можливостей персонального навчального середовища у навчанні студентів(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Химиця, Наталія; Морушко, Олександр; Khymytsia, Nataliia; Morushko, Oleksandr; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозглянуто проблему індивідуалізації навчання студентів на базі персонального навчального середовища (PLE). Вивчено можливості оптимізації навчального процесу з використанням індивідуалізації підготовки майбутніх спеціалістів. Розглянуто перспективи розвитку PLE, переваги та недоліки його впровадження.Item Інформаційні технології в управлінні закладами освіти(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Отамась, Інна; Otamas, Inna; ДВНЗ “Університет менеджменту освіти” Національної академії педагогічних наук; SHEI “University of Educational Management”Розглянуто інформаційні технології в управлінні закладами освіти. Проаналізо- вано наявні електронні ресурси в межах виконання Національної програми інформатизації.Item Відеолекція: психолого-педагогічні особливості підготовки та використання(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Бущак, Галина; Bushchak, Halyna; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityЗастосування новітніх інформаційних технологій в поєднанні з активними методами навчання активізує пізнавальну діяльність студентів. Об’єктом нашого дослідження є одна з форм дистанційного навчання, а саме відеолекція, особливості її підготовки та використання в навчальному процесі. Виділено сильні і слабки сторони цієї форми навчання; психологічні бар’єри з боку викладачів щодо використання відеолекцій в навчальному процесі.Item Використання електронного освітнього відеоресурсу для вивчення систем комп’ютерної математики(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Глинський, Ярослав; Ряжська, Вікторія; Hlynsky, Yaroslav; Riazhska, Viktoriia; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityОписано створений і апробований авторами відеоресурс “Основи комп’ютерної математики з Microsoft Mathematics”, який дає змогу створити відповідну тему у робочій навчальній програмі дисципліни “Вища математика” і реалізувати її. Розглянуто можливості, особливості і недоліки програми Microsoft Mathematics 4.0, а також методику використання відеозасобу у навчальному процесі.Item Веб-платформа “ICenter” для організації online-тестування знань студентів(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Тушницький, Руслан; Tushnytskyy, Ruslan; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозглянуто веб-платформу “ICenter” для супроводу online-тестування знань студентів у Національному університеті “Львівська політехніка”. Наведено призначення системи, її основні функціональні можливості, а також особливості використання.Item Зміст до “Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Інформатизація вищого навчального закладу(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26)