Інформатизація вищого навчального закладу

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10645

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання системи аналізу навчальних матеріалів в середовищі дистанційної освіти “EFRONT”
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Думанський, Нестор; Dumanskyi, Nestor; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У цій статті проаналізовано можливості використання системи оцінки якості методичного забезпечення навчальних курсів дистанційної освіти у системі eFront.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання експертних систем при проектуванні лабораторних робіт
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Тмєнова, Наталія; Сусь, Богдан; Tmienova, Nataliia; Suse, Bohdan; Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Taras Shevchenko National University of Kyiv
    У статті обговорено напрями розвитку експертних систем в освіті. Проаналізовано досвід використання та переваги експертних систем в системі відкритої освіти для покращення якості процесу навчання та підвищення його ефективності. Запропоновано використання експертних систем при проектуванні лабораторних робіт та тестів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування розкладу занять з використанням технологій відеолекцій у навчально-консультаційних центрах Львівської політехніки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Тарасов, Дмитро; Коваль, Зоряна; Tarasov, Dmytro; Koval, Zoryana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто питання формування розкладу занять з використанням техно- логій відеолекцій у навчально-консультаційних центрах Львівської політехніки з метою підвищення ефективності застосування технічного, кадрового, навчально- методичного фінансового та інших видів забезпечення процесів дистанційного навчання. Запропоновано моделі оптимального використання ресурсного забезпе- чення дистанційного навчання. Розроблено рекомендації, які дадуть змогу підвищити якість використання ресурсного забезпечення та навчання у навчально- консультаційних центрах загалом.