Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингова оцінка детермінант регіональних сегментів світового ринку ресторанних послуг
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Вовчанська, О. М.; Іванова, Л. О.; Львівський торговельно-економічний університет; Львівський державний університет фізичної культури імені І. Боберського
    Досліджено світовий ринок ресторанних послуг та його найбільші регіональні сегменти, встановлено основні тенденції розвитку. Здійснено маркетингову оцінку основних детермінант регіональних сегментів світового ринку ресторанних послуг. Визначено рейтинг 25 країн за обсягами продажів у світовій ресторанній індустрії. Проаналізовано динаміку і якісні зміни кон’юнктури ринку ресторанних послуг в домінуючих країнах. Розглянуто чинники, що впливають на перспективи розвитку світового ринку ресторанних послуг в сучасних умовах.