Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
6 results
Search Results
Item Проблеми створення і ефективної діяльності екологістичних харчових і переробних підприємств малого та середнього бізнесу на теренах західної України(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Афтаназів, І. С.; Струтинська, Л. Р.; Андрусів, С. В.; Національний університет “Львівська політехніка”У матеріалах статті проаналізовано причини та етапи становлення екологістики як різновиду інноваційної діяльності, спрямованої на збереження навколишнього середовища та екології довкілля. На прикладі підприємств харчової та переробної промисловості Західної України відображено потребу поетапного запровадження екологічної діяльності, у становленні якої не обійтись без сприяння органів місцевого самоврядування та органів державної влади. Показано, що за наявності певного сприяння органів місцевого самоврядування переробка органічних відходів може бути економічно вигідною для виробників харчової та переробної промисловостей.Item Оптимізація територіального розміщення логістичних центрів та технопарків(Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Афтаназів, І. С.; Струтинська, Л. С.; Андрусів, С. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Зпропоновано методику визначення та оптимізації місць облаштування багатофункціональних розподільчих центрів централізованої структури логістичної товаропровідної мережі. Запропоновано математичну залежність для аналізу доцільності облаштування у тому чи іншому регіоні логістичного центру або технопарку. В Україні сьогодні переважно функціонування розподільчих логістичних центрів регламентується їхньою галузевою приналежністю. Їх місце розташування – територія облаштованих у великих населених пунктах провідних галузевих виробництв. Це суттєво понижує ефективність логістичних процесів, нарощує їх витратну складову, збільшує витрати на додаткові перевезення товарів та матеріалів. Запропонована методика визначення та оптимізації місць облаштування багато- функціональних розподільчих центрів централізованої структури товаропровідної ме- режі ґрунтується на аналізі чисельності населення та користувачів логістичних послуг, обсягів товарообігів у регіоні та наявності тут транспортних мереж і магістралей.Item Критерії оцінювання ефективності технології водопідготовки водойм громадського використання(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Струтинська, Л. Р.; Андрусів, С. В.Проаналізовано сучасні інноваційні технології водопідготовки водойм громадського використання, запропоновано методику порівняння їх ефективності. Основою методики є розрахунок і порівняння показника Кеф ефективності водоочищення, який органічно поєднує економічні та соціальні чинники. Для визначення показника Кеф розроблено відповідну математичну залежність. Методика порівняльного оцінювання технологій водопідготовки для очищення водойм широкого громадського використання об’єктивно відображає переваги / недоліки різних методів очищення водойм. За запропонованою методикою можна визначити найоптимальніший спосіб водоочищення. The analysis of modern innovative technologies of public water reservoirs usage is carried out, and the method of comparing their performance is suggested. The basis of a methodology is calculation and the Kef index of water purification efficiency comparison, which organically combines the economic and social factors. For the determination of Kef index mathematical dependency is developed. The technique of comparative assessment of water treatment technologies for clean water, extensive public use of objectively reflects the advantages / disadvantages of different methods of cleaning water. Using the proposed method allows to determine the optimal method of treatment.Item Інноваційні процеси водопідготовки як напрям екологічного маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Струтинська, Л. Р.; Андрусів, С. В.; Любомудрова, Н. П.Інноваційний технологічний процес віброкавітаційної переструктуризації води у поєднанні з її очищенням пероксидом водню є сучасним екологічно спрямованим заходом, придатним для широкого застосування в басейнах, аквапарках, відкритих водоймах громадського використання. Економічний аналіз підтверджує не тільки екобезпеку його застосування, а і прибутковість та соціально-економічну і екологічну значимість для виробників та користувачів. Innovative technological process of vibrokavitaciynoy perestrukturizacii of water in combination with its cleaning the suroxide of hydrogen is by the modern ecologically directed measure, suitable for wide application in pools, akvaparkakh, opened reservoirs of the public use. An economic analysis confirms not only ekobezpeku of his application but also profitability and socio-economic and ecological meaningfulness, for producers and users.Item Проблеми організації маркетингової діяльності в сучасному навчальному закладі(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Струтинська, Л. Р.; Андрусів, С. В.Розглянуто організаційну структуру управління маркетинговою діяльністю сучасного вищого навчального закладу. Обгрунтовано доцільність запровадження і розвитку маркетингової діяльності в сучасному вищому закладі освіти. Запропоновано для підвищення її ефективності запровадити як окремий структурний підрозділ відділ маркетингу. Відповідно до чотирьох неодмінних складових ефективного провадження маркетингової діяльності (традиційний маркетинг – мікс (marketing mix) „4 – Р” ) розроблено структуру відділу маркетингу, розподіл функціональних обов’язків його працівників. The organizational structure of management of modern higher educational establishment marketing activity is considered. The chart of analysis of expedience of introduction and development of marketing activity is resulted in modern higher establishment of education. It is suggested for the increase of its efficiency to inculcate as separate structural subdivision marketing department. In accordance the structure of marketing department, distributing of functional duties of his workers, is developed four necessary constituents of effective realization of marketing activity (the traditional marketing is mix (marketing mix) „4 – Р” ).Item Транспорт як об’єкт маркетингових досліджень(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Андрусів, С. В.; Струтинський, Т. І.Розглянуто можливість підходу до організації-постачальника транспортних послуг як до об’єкта маркетингу. Охарактеризовані можливі цілі та обґрунтовано необхідність маркетингових досліджень з метою визначення портфеля замовлень для транспортної організації. Звернено увагу на можливі методи при виборі стратегії розвитку згаданих організацій із врахуванням факторів зовнішнього середовища. The possibility of approach to the transport service supplier-company as to the object of marketing is described in this paper. The possible aims are characterized and the necessity of marketing research for backlog determination are grounded. The possible methods of strategy determination and the influenced external factors were taken to the consideration.