Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 8 of 8
  • Thumbnail Image
    Item
    Енергоощадність як фактор конкурентоспроможності підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Антоненко, О. М.; Титаренко, В. Є.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Описано місця перетину понять ефективного використання енергії з поняттям конкурентоспроможності підприємства. Виходячи з цього, визначено можливості впливу енергетичної ефективності підприємства на його конкурентоспроможність. In given article it is described places of crossings of concepts of an effective utilization of energy with concept of competitiveness of the enterprise. Proceeding from it is determined opportunities of influence of power efficiency of the enterprise on his competitiveness.
  • Thumbnail Image
    Item
    Кадрова політика як важливий чинник розвитку інформаційного потенціалу підприємства
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Антоненко, О. М.; Новаківський, І. І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто способи покращання реалізації інформаційного потенціалу підприємства через реформування типової схеми поведінки управлінського персоналу та формування нових схем організації колективної праці. In the article the paths of perfecting of implementation of an information potential of firm through reforming of a typical circuit of behaviour of administrative staff and formation of the new schemes of organization of a collective transactions are esteemed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування стратегій в концепції євромаркетингу
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Мних, О. Б.; Антоненко, О. М.; Недіна, О. І.
    Відображені ключові проблеми розвитку євроринків в конкурентному середовищі. Дається розгорнута характеристика різних типів маркетингових стратегій діяльності фірм в європейському економічному просторі. The key problems of development of euromarkets in competitive environment are reflected the article. The developed characteristic of different types of marketing strategy of activity of firms in the European economic space is given.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування систем електронної торгівлі і логістика: теорія та практика організації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Антоненко, О. М.; Міщук, І. П.; Хамула, О. О.
    Уточнено суть “системи електронної торгівлі” та склад її основних елементів. Визначено місце, роль, способи здійснення логістичних операцій з доставки товарів у системах електронної торгівлі. Відображено результати вибіркового обстеження підприємств електронної торгівлі України з питань стану і проблем організації доставки товарів у контексті їх логістичної діяльності. Сформульовано рекомендації щодо перегляду загальних основ організації діяльності підприємств електронної торгівлі, оптимізації їх логістичної діяльності та підвищення ефективності функціонування. The essence of “electronic trade system” and its main components are determined. The place, role, ways of product supply logistics operations processing in electronic trade systems are showen. Product supply is proposed to be showen in electronic trade system as electronic trade complicated complex of enterprise activity and other involved participants, which include product territory movement in logistics chain and additional work and operations, which supply clients orders quality fulfillment (clients of electronic shop). The results of Ukraine electronic trade enterprise selective investigation and expert poll about product supply organization in its logistics activity context are showen. Recommendations about main grounds of electronic trade enterprise activity organization, its logistics activity optimization and functioning effectiveness optimization are formulated. Activization of electronic trade work at the enterprise for review of its organization structure with special logistics services arrangement, which are responsible for product supply organization and other logistics activity aspects, also – operation systems workout, oriented for main economic flows planning supply are proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Енергоаудит у системі енергоменеджменту підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Акіншина, О. В.; Третякова, Л. І.; Антоненко, О. М.
    Розглядаються пріоритетні напрями енергетичної стратегії та політики енергозбереження промислових підприємств, досліджуються першочергові завдання щодо підвищення ефективності використання енергетичних ресурсів проведенням енергетичного аудиту, представлені інструментарій і порядок проведення енергоаудиту. The paper examines the priority directions of the Ukrainian energy saving policy as well as a potential for increase in energy efficiency of industrial production through the use of technological component of the energy-saving potential where more effective utilization of material and energy resources is achieved via introducing the energy audit. The stages and order of implementation of the energy audit are defined, including the compilation of balance of energy and material resources.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стандартизація на рівні маркетингових досліджень
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Морозов, В. О.; Антоненко, О. М.; Сопільник, Р. Л.
    Розглянуто принципи стандартизації з метою індустріалізації складових частин маркетингових досліджень як наукового продукту. Стандартизація передбачає типізацію на основі уніфікації інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та іншого забезпечення і застосування стандартних рішень у маркетингових дослідженнях. Principles of standardization with the purpose of industrialization of component parts of marketing researches as a scientific product have been considered. Standardization foresees typification on the basis of unification of the informative, algorithmic, programmatic, technological and other providing and application of standard decisions in marketing researches.
  • Thumbnail Image
    Item
    Бенчмаркінг у ланцюгу поставок
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Гірна, О. Б.; Третьякова, Л. І.; Антоненко, О. М.
    Висвітлено сутність та основні етапи розвитку бенчмаркінгу як стратегічного методу конкурентного аналізу, його використання для підвищення конкуренто-спроможності логістичних систем підприємства та інтегрованих ланцюгів поставок, зокрема, запропоновано критерії, які формують основу бенчмаркінгу в ланцюгу поставок та розглянуто модель застосування бенчмаркінгу SCOR. The essence and main stages of benchmarking as a strategic competitive analysis method, using it to improve the competitiveness of enterprise logistics systems and integrated supply chain, including proposed criteria that form the basis of benchmarking in the supply chain and considered the model application benchmarking SCOR is presented.
  • Thumbnail Image
    Item
    Запаси в організації: позитив чи негатив
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Кіндій, М. В.; Калужняк, Ю. І.; Антоненко, О. М.
    Запас у сучасному бізнесі перестає бути тільки розрахунковим показником діяльності, стає одним з основних об’єктів управління, що забезпечують успіх підприємства. В ухваленні рішення про місце і роль запасу в організації беруть участь зокрема і менеджери вищого рівня управління, вивчаючи стратегію розвитку бізнесу. Їх відношення до запасу визначає подальші можливості управління основною операційною функцією компанії. Стаття містить огляд сучасних підходів до організації і планування руху товарно-матеріальних цінностей. Акцент на ролі запасів в їх реалізації дає змогу виявити нові можливості розвитку сучасного бізнесу. Supply in modern business stops to be only a calculation performance indicator, becomes one of basic objects managements which provide success an enterprise. Decision-makings about a place and role of supply in organization take part including managers of higher level of management, studying strategy of development of business. Their attitude toward a supply determines subsequent possibilities of management of company a basic operating function. The article contains the review of the modern going near organization and planning of moton of material assets. An accent on the role of supplies in their realization.