Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 12
  • Thumbnail Image
    Item
    Методи інтеграції реляційних та XML-даних у гетерогенних системах електронного контент-бізнесу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Берко, А.
    Розглянуто певні способи і можливості створення інтегрованих моделей даних для зберігання інформаційного наповнення в гетерогенних системах електронного контент-бізнесу, що базуються на технологіях XML. Проаналізовано проблеми структурної, синтаксичної та семантичної інтеграції даних. Some ways and possibilities of integrated data model development for information storage of heterogeneous electronic content- business systems based on XML technologies are considered in this paper. Problems of structure, syntax and semantic transforming of data are analyzed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості процесу управління Web-ресурсом комерційного контенту на основі нечіткої логіки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Алєксєєва, К.; Берко, А.; Висоцька, В. А.
    Запропоновано метод управління комерційним контентом як етап життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Метод управління комерційним контентом описує процеси формування Web-ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію управління комерційним контентом. У цій роботі проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів опрацювання комерційного контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання Web-ресурсів у системах електронної контент-комерції та реалізувати підсистему управління комерційним контентом. The method of commercial content management as the content life cycle stage in electronic commerce systems is proposed. The method of commercial content management describes the Web resources forming in electronic content commerce systems and automation technology that simplifies the commercial content management. The main problems of electronic content commerce and functional services of commercial content management are analyzed. The proposed method gives an opportunity to create an instrument of Web resources processing in electronic commerce systems and to implement the subsystem of commercial content management.
  • Thumbnail Image
    Item
    Моделювання процесів опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Берко, А.; Висоцька, В. А.; Чирун, Л.
    Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів опрацювання контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та реалізувати підсистеми формування, управління та супроводу контенту. General problems of electronic content commerce and functional services of contentprocessing are analyzed in the article. Proposed method gives an opportunity to create an instrument of information resources processing in electronic commerce systems and to implement the subsystem of content formation, management and support.
  • Thumbnail Image
    Item
    Теоретико-множинна модель систем електронної контент-комерції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Берко, А.; Висоцька, В. А.; Чирун, Л.
    Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів опрацювання контенту. Запропонована модель дає можливість створити методи та засоби опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції та реалізувати підсистеми формування, управління та супроводу контенту. General problems of electronic content commerce and functional services of content processing are analyzed in the article. Proposed model gives an opportunity to create a method and instrument of information resources processing in electronic commerce systems and to implement the subsystem of content formation, management and support.
  • Thumbnail Image
    Item
    Метод формування контенту в системах електронної контент-комерції
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Берко, А.; Висоцька, В. А.; Чирун, Л.
    Запропоновано метод формування контенту як етап життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Метод реалізує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації формування комерційного контенту. Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів формування комерційного контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів та реалізувати модуль формування контенту. In the given article content is forming method as the content life cycle stage in electronic commerce systems is proposed. The method implements the information resources processing in electronic content commerce systems and automation technology simplifies the commercial content formation. In the given article the main problems of electronic content commerce and functional services of commercial content forming are analyzed. The proposed method gives an opportunity to create an instrument of information resources processing and to implement the module of content forming.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтелектуальна система прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Берко, А.; Висоцька, В. А.; Михайлов, О.
    Швидкий темп росту глобальних мереж та електронної контент-комерції сприяють спрощенню процесу публікації та модерації статей, у результаті чого запропоновано інтелектуальну систему прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань. The fast growth of global networking and online content-commerce simplified process of publishing and moderation of articles. As a result Marketing Intellectual System for Onlin Publishing was proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Структурно-семантична інтеграція даних на основі фактологічної реляційної моделі
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Берко, А.
    Описано деякі можливості подання неоднорідних та слабкоструктурованих даних. Запропоновано структурно-семантичний підхід,що ґрунтується на фактологічній реляційній моделі для розв’язання поставленої задачі для зовнішнього подання даних на рівні користувача. Any possibilities of heterogeneous and semi-structured data presentation in relation form are considered in proposed paper. Structural-semantic approach based on factological relation model for external presentation of data on end-user level has been proposed for solution of this problem.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування онтологій у процесах семантичної інтеграції даних
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Берко, А.
    Розглянуто способи і можливості створення семантично інтегрованих структур даних для зберігання контентного ресурсу гетерогенних інформаційних систем. Запропоновано формальні методи інтеграції семантики різнорідних даних, що ґрунтуються на застосуванні інтелектуальних засобів та онтологій даних. Some ways and possibilities of semantically integrated data structures development for information storage of heterogeneous information systems content are considered in this paper. Formal methods of semantic integration of data based on intelligent tools and data ontology application were proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проектування навігаційного графу web-сторінок бази даних систем електронної контент-комерції
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Берко, А.; Висоцька, В. А.
    Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції у сфері видавництва та запропоновано методи вирішення цих проблем.
  • Thumbnail Image
    Item
    Алгоритми опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної комерції
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Берко, А.; Висоцька, В. А.; Чирун, Л.
    Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та запропоновано методи вирішення цих проблем.