Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Дизайн-мислення як ефективний метод адаптації до змін
    (Видавництво Львівської політехніки) Беспалюк, Х. М.; Процак, К. В.; Bespaliuk, Kh.; Protsak, K.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто сутність дизайн-мислення, обґрунтовано його актуальність в умовах кризи та пандемії COVID-19. Зазначено, що дизайн-мислення – один із найкращих методів, який дасть змогу організації не тільки вижити в кризових умовах, але й досягти успіху. Проаналізовано процес дизайн-мислення та наведено дизайнерські техніки й інструменти, які варто використовувати на кожному етапі цього процесу. Визначено відмінність методів за традиційного підходу (застосування логічного мислення) та нестандартного (дизайн-мислення). Вказано переваги дизайн-мислення, а також недоліки та складнощі його застосування.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування системного підходу до управління бізнес-портфелем підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Беспалюк, Х. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано поняття бізнес-портфеля підприємства. Розглянуто управління бізнес-портфелем підприємства за допомогою системного підходу. Показано взаємозв’язок системи управління бізнес-портфелем з менеджментом підприємства. Визначено та обґрунтовано функції цієї системи.
  • Thumbnail Image
    Item
    Кадрова складова економічної стійкості вітчизняних підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Горбаль, Н. І.; Беспалюк, Х. М.; Денисюк, О. В.; Horbal, N. I.; Bespalyuk, Kh. M.; Denysyuk, O. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто поняття “економічної стійкості”, проаналізовано різні підходи до його трактування. Наведено складові, що забезпечують економічну стійкість, а саме: фінансову, кадрову, маркетингову, інформаційну, валютну тощо. Обґрунтовано доцільність саме комплексного підходу до забезпечення економічної стійкості вітчизняного підприємства. Варто зазначити, що розглядаються чинники, які впливають на економічну стійкість сьогодні, а отже, й розвиток у майбутньому. Кадрова стійкість є одним із найважливіших факторів, що впливають на економічну стійкість, тому описано фактори, які впливають на управління людськими ресурсами та проаналізовано їх особливості. Наведено приклади різних факторів, які мали або мають вплив на функціонування сучасних підприємств.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості формування та оцінювання “лійки конверсії” веб-сайта та блогу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Беспалюк, Х. М.; Глянцева, О. І.
    Детально розглянуто окремі питання, пов’язані з формуванням “лійки продаж” в Інтернеті, виділено поняття “лійка конверсії”, яке доцільно вживати за умови, коли коефіцієнт конверсії визнається на кожному етапі, виділеному у “лійці продаж” та його особливості. Виокремлено основні етапи “лійки продажу”, наведено основні рекомендації, які можна використовувати організаціям на практиці з метою збільшення конверсії на кожній сходинці “лійки продаж”, представлено основні функціональні можливості ресурсу SimilarWeb у сфері надання відкритих статистичних даних з функціонування окремих веб-сайтів (ранг трафіку, середній час перебування на сайті, показник відмов, розподіл трафіку по країнах, джерела трафіку, основні ключові слова та конкуренти), на основі яких робляться попередні висновки про ефективність конкретного ресурсу та його основних конкурентів. The article shows that the particular importance of increased competition gets use of all marketing tools, including electronic. The attention is paid to features of estimating the effectiveness of email marketing which are depending on the industry and the specifics of this stage is modified only depending on the ultimate goal and the type of resource as opposed to implementation and maintenance. Certain issues related to the formation of “swearing sale” online are considered in details. Based on a thorough analysis of the literature the concept of “conversion funnel” is identified. That term that is appropriate to use when the conversion rate at every stage, dedicated to the “funnel sale” and its features is recognized. The main stages of the “sales funnel” which is typical for email marketing are determined. The “sales funnel” are improved to the “hourglass sale” due to the addition of the stages in the customer loyalty formation. The basic recommendations that organizations can use in practice in order to increase conversions on each rung of the “sales funnel” are listed. Using the proposed measures, as practice shows, are essential for companies, for whom the Internet is the only one way to promote their products, and for which it is an additional platform for sales and promotion as well. The basic functionality of the SimilarWeb are introduced. It is the public statistics resource in the operation of specific websites (rank traffic, average time on site, bounce rate, traffic distribution by country, traffic sources, main keywords and competitors) on which are made preliminary conclusions about the effectiveness of a particular resource and its major competitors. The applied aspects of evaluation of the “conversion funnel” are considered as an examples on the current website http://www.shoester.com.ua/ and blog http://kosholka.blogspot.com/: characteristic stages are selected; conversion are calculated (rate of the operations closure) for each phase; specific recommendations for discovered webservices are proposed which are aim to increase conversion stages. In this case stages are “bottlenecks” and its expansion will contribute to the increasing sales of the online store in the first case, and in the second – increasing the number of followers and blog views. General conclusions about the need for evaluation of the “conversion funnel” are made which could be appropriate for any Internet resource in order to improve its efficiency and achieve goals.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління інноваційною діяльністю підприємства на основі планування життєвих циклів товарів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Беспалюк, Х. М.
    Проаналізовано наукові підходи до визначення життєвого циклу інновацій та його етапів. Визначено інструменти продовження тривалостi стадій життєвого циклу продукції з позиції маркетингу та логістики. Виділено задачі в галузі планування життєвого циклу товару. Досліджено та доповнено карту можливостей бізнес-проектів підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістичне та маркетингове забезпечення інноваційної діяльності
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Беспалюк, Х. М.
    Розглянуто інноваційну діяльність з позиції маркетингу і логістики. Розкрито завдання, які є перед підрозділами маркетингу і логістики підприємства на різних етапах інноваційного циклу. Розглянуто складові загальної корисності готової продукції і сформульовано їхнє логістичне забезпечення. Автор запропонував визначення терміну логістики інновацій. Інноваційний цикл, маркетинг інновацій, логістика інновацій, корисність продукції, логістичне забезпечення. Es wurde in der Abhandlung die Innovationstätigkeit auf Grund des Marketings und Logistik erforscht. Dabei wurden die vor den Marketing- und Logistikabteilungen stehenden Aufgaben auf verschiedenen Etapen der Innovationsentwicklung gelöst. Die Bestandteile des gemeinschaftlichen Nutzens der Fertigproduktion sind in der Abhandlung analysiert und es wurde deren Logistische Versorgung bestimmt. Der Autor hat die Begriffbeschreibung „Logistische Innovationen“ vorgeschlagen. Innovationszyklus, Marketing-Innovation, Logistik-Innovation, Produktionsnutzen, Logistische Versorgung.