Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Вдосконалення розвитку товарних бірж з використанням елементів маркетингу і логістики
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Стецович, О. Ю.; Львівський державний аграрний університет
    Розглянуто загальний стан розвитку бірж, структуру біржових угод на внутрішньому і зовнішньому ринках, проаналізовано причини і тенденції перспективного уповільненого розвитку і наслідки цього для біржового ринку. Побудовано моделі маркетингу перспективного обслуговування бірж, організації системи маркетингових відділів і служб, використання елементів стратегії маркетингу і логістики у процесі розвитку бірж в Україні.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вдосконалення біржового ринку України на основі маркетингових підходів
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Андрушко, М. І.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.
    Проаналізовано передумови організації біржового маркетингу в аграрному секторі. Наведено рекомендації щодо активізації біржової діяльності в Україні. The necessities for organization of stock-exchange marketing in agrocultiral industry are analyzed. The recommendations for stock-exchange transactions activization in Ukraine are given.
  • Thumbnail Image
    Item
    Застосування маркетингової інтернет-реклами у виробничо-комерційній діяльності підприємств України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Буряк, П. Ю.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.
    Розглянуто сучасні способи розміщення реклами у мережі Інтернет у виробничо-комерційній діяльності підприємств України. Проведено порівняльну характеристику способів здійснення рекламної кампанії в Інтернеті, їхніх переваг та недоліків, проаналізовано обсяги витрат на Інтернет-рекламу в Україні. Запропоновано найефективніші засоби Інтернет-реклами для ефективного просування підприємств України у сфері виробничо-комерційної діяльності на перспективу. The modern methods of placing of advertising are considered in a network the Internet in produce commercial activity of enterprises of Ukraine. Comparative description of methods of realization of publicity campaign is conducted in the, their advantages and failings, the volumes of charges Internet-advertising, are analysed on in Ukraine. The most effective facilities Internet advertising of are offered for effective advancement of enterprises of Ukraine in the field of produce commercial activity on a prospect.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційно-маркетингові та фінансові аспекти розвитку інноваційної діяльності підприємств в Україні
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Дудяк, О. Р.
    Висвітлено результати комплексного дослідження проблем інформаційно-маркетингових і фінансових чинників впливу на систему управління інноваційною діяльністю підприємств, подано інформацію, пов’язану з організацією управління для досягнення результатів від пошуку нових ідей в інноваціях за прогнозом потреб ринку до виведення інноваційних товарів і надання фінансових послуг на ринки споживачів. The article presents the results of the complex research of the marketing information and financial systems' development of the enterprises' innovative activity. The information problems are solved in their relation to the organization of the management system aimed a certain new result which will be gained in the time interval from the new ideas' search in accordance to the market demands forecast and to the introduction of innovative goods and financial services to the consumption markets.