Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
5 results
Search Results
Item Просування інтернет-ресурсів з використанням технологій голосового пошуку(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Басюк, Т. М.; Василюк, А. С.; Basyuk, Taras; Vasyluk, Andrii; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозроблено методологічне підґрунтя для побудови системи підтримки прийняття рішень у галузі просування інтернет-ресурсів при використанні технологій голосового пошуку. Проаналізовано особливості пошукового просування інтернет-ресурсів із використанням технологій голосового пошуку (Voice Search SEO), у результаті якого виявилось, що сьогодні впровадження мобільних пристроїв та поширення широкосмугових мереж передавання даних потребує застосування нових підходів до просування інтернет-ресурсів з метою їх оптимізації під особливий тип пошуку – Voice Search SEO. Виявлено фактори, що найбільше впливають на голосове просування, що дало змогу здійснити їх структурування та навести рекомендації щодо застосування. Основними факторами, які безпосередньо впливають на відображення ресурсу в пошуковій видачі, є цифровий слід та розширений сніпет (нульова позиція). Розроблено алгоритм просування інтернет-ресурсів з використанням технологій голосового пошуку, що дало змогу описати основні кроки, які необхідно здійснити з метою популяризації веб-сайту. Основні дії: постановка цілей пошукового просування, аналіз інтернет-ресурсів конкурентів, формування семантичного ядра інтернет-ресурсу, внутрішня оптимізація сторінок ресурсу, публікація інтернет-ресурсу, зовнішня оптимізація сторінок ресурсу. Cформовано рекомендації, яких необхідно дотримуватись у процесі просування під голосові запити. Серед яких визначено: швидкість завантаження сторінки (оцінювати швидкість завантаження доцільно за допомогою сервісу PR-CY); безпека сторінки та з’єднання (встановлення SSL-сертифікату та використання захищеного протоколу з додатковим шаром шифрування/автентифікації HTTPS); читабельний контент (використання підібраного міжрядкового інтервалу, коротких речень та мінімальне використання заголовних букв); адаптація під мобільні платформи (оцінити відображення ресурсу доцільно за допомогою інструменту Google Search Console); використання мікроданих (доцільним є використання спеціалізованих сервісів Google My Business/Bing Places for Business, що дають змогу оптимізувати пошукові каталоги та задати необхідні параметри); структурування контенту (у коді ресурсу, який просувається, повинні міститись метадані, за якими пошукові боти зможуть зрозуміти, якого виду контент міститься на сторінках); використання voicefriendly фраз (передбачає включення в текстовий контент на сторінках сайту фраз, які можуть використовувати користувачі при пошуку за допомогою голосу, оцінювання можна здійснити з використанням статистичного сервісу Serpstat).Item Пошукове просування комерційних інтернет-ресурсів(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Басюк, Т. М.; Василюк, А. С.; Basyuk, Taras; Vasyluk, Andrii; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозглянуто основні способи просування комерційних інтернет-ресурсів та наведено особливості їх реалізації в процесі популяризації. Проаналізовано поняття “конверсія інтернет-ресурсу”, розроблено алгоритм оцінювання її рівня та визначено внутрішні та зовнішні чинники, що сприяють пошуковому просуванню у комерційному сегменті. Наведено особливості оцінювання репутації інтернет-ресурсів та розроблено схему й подано рекомендації щодо її застосування під час популяризації. Проаналізовано найвідоміші ресурси для оцінювання репутації (Falcon Social, Wobot, Youscan, Safe Online Reputation, Socialbakers), застосування яких сприятиме збільшенню кількості цільових відвідувачів.Item Фактори ранжування інтернет-ресурсів пошуковою системою Google(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Басюк, Т. М.; Василюк, А. С.Описано основні фактори, що впливають на особливості проектування високорей- тингових ресурсів згідно з алгоритмами пошукової системи Google. Проаналізовано відомі технології та методики оцінювання інтернет-ресурсів, що дало змогу виявити фактори, що мають найбільше значення в процесі побудови ресурсу. Наведено методики оцінювання історії ресурсу (archive.org), визначення санкцій за окремим веб-сайтом (Google Panda, Google Penguin), швидкості завантаження з віддалених вузлів й часу доступу (Sitespeed), структури зовнішніх посилань (LinkPad) та підбору ключових слів (Google Adwords Keyword Planner Tool). The paper describes the main factors influencing the design features of high rating resources according to the algorithms search engine Google. The analysis of known technologies and methods of evaluating online resources has been conducted, that made it possible to identify the factors that are the most important in the process of resource building. The methods for the resource history evaluation (archive.org), for determining sanctions imposed on a separate website (Google Panda, Google Penguin), methods for increasing download speed from remote locations and reducing Web access time (Sitespeed), the structure of external links (LinkPad) and keyword selection (Google Adwords Keyword Planner Tool) have been provided.Item Особливості проектування високорейтингових Інтернет-ресурсів(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Басюк, Т. М.; Василюк, А. С.Описано особливості проектування високорейтингових ресурсів у глобальній мережі Інтернет, проаналізовано відомі засоби оцінювання рейтингу та наведено й проаналізовано чинники, які формують їх структуру. Досліджено показники пошукової оптимізації, що дало змогу аргументувати їх застосування при побудові інтернет-ресурсу. Розглянуто особливості побудови інформаційної архітектури та визначено «вузькі місця», які виникають у процесі проектування. Проаналізовано можливі схеми організації ресурсів із використанням плоскої та глибокої архітектур. This paper describes the design features of the high ranking of resources in the global Internet network, the analysis of known means of ranking estimation are presented, and the factors that shape their structure are analyzed. Indicators of search optimization are studied, which help to substantiate their use in the construction of Internet resources. Features of construction of information architecture and "bottlenecks" are identified that arise in the design process. The possible schemes of resources using a flat and deep architectures are analysed.Item Ранжування веб-сайтів в мережі Інтернет(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Басюк, Т. М.; Василюк, А. С.Описано особливості проектування системи ранжування веб-сайтів у глобальній мережі Інтернет, проаналізовано відомі систем просування ресурсів та наведено внутрішні та зовнішні фактори ранжування. Проаналізовано та запропоновано можливі схеми організації інтернет-ресурсів із використанням засобів лінкового ранжування. Описано основні задачі, які виникають при оптимізації сторінок під множину запитів та наведено схему розбиття ключових слів по сторінках ресурсу. The article describes the design features of ranking websites in the global Internet, the analysis of the known systems and promotion resources was done and the internal and external factors of ranking were given. Possible schemes of Internet resources using the tools of link ranking were analysed. We describe the main problems that arise when optimizing pages on the set of queries and give the scheme of splitting by keyword pages of the resource.