Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Концептуальна модель інтелектуальної інформаційної cистеми малого підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Верес, О. М.; Микіч, Х. І.
    Досліджено необхідність проектування управлінських систем та їхнього застосування в бізнесі. Подано визначення, історію розвитку, принципи та функції CRM-систем. Для побудови концептуальної моделі предметної області використано діаграми класів UML, а для моделювання поведінки об’єктів системи під час переходу з одного стану в інший використано діаграму станів. Розроблено множину продукційних правил інтелектуальної складової інформаційної системи управління підприємством. The article studies the need to design management systems and their application in business. Definitions, history of development, principles and functions of CRM-systems. To build a conceptual domain model class diagram UML was used, and to simulate the behavior of objects in the transition from one state to another state diagram was used. A set of production rules of intellectual component of information management system was worked out.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концептуальна модель інформаційної системи визначення якості надання освітніх послуг кафедрою
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Верес, О. М.; Андрухов, О. М.; Чирун, Л. Б.
    Нові інформаційні, інноваційні, телекомунікаційні технології сприяють ефективності та оптимізації управління навчальним процесом. На підставі системного аналізу діяльності кафедри вищого навчального закладу запропоновано концептуальну модель інформаційної системи визначення якості освітніх послуг, які надає кафедра.New information, innovation and telecommunication technologies contribute to the effectivness and optimization in the management of studies. Based on systematic analysis of the department of the university, offered a conceptual model of information system for determining the quality of educational services department.