Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості розвитку та діяльності ВНЗ у глобальній економіці
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Гаврилюк, В. Я.
    Наведено основні відмінності та особливості розвитку вітчизняних та іноземних вищих навчальних закладів у глобальній економіці. Проаналізовано досвід діяльності провідних вищих навчальних закладах у країнах-лідерах з надання освітніх послуг. Розроблено низку пропозицій щодо удосконалення діяльності вітчизняних вищих навчальних закладів за умови зростання рівня світової конкуренції. The article presentsthe main differencesand characteristics ofdomestic and foreignhigher education institutionsin the global economy. The experienceofleading highereducation institutionsin the countries ofthe leaders inthe provision ofeducational services was explored. It was elaborated the proposalsof improvementof domesticuniversitiesin the conditions ofrisingglobal competition.
  • Thumbnail Image
    Item
    Чинники розвитку та умови оцінювання вітчизняних вищих навчальних закладів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Гаврилюк, В. Я.
    Проаналізовано чинники зовнішнього середовища розвитку вітчизняних вищих навчальних закладів і виокремлено із загальної сукупності основні із них, а також досліджено умови оцінювання діяльності вищих навчальних закладів. Виділено основні переваги та недоліки зовнішнього та внутрішнього способів оцінювання діяльності та розвитку вищих навчальних закладів. Встановлено, що між оцінюванням діяльності вищих навчальних закладів та використанням цих результатів в системі управління часто виникають часові лаги. It was explored the factors of the environment of domestic universities and singled out from the general population core of them, and also the conditions of assessment in higher education. The basic advantages and disadvantages of internal and external evaluation of methods and development of higher education were elucidated. It was founded that often between assessment of higher education and the use of these results in the control system are time lags.