Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Нагороди якості у сфері туризму: український та закордонний досвід
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Гайдук, А. Б.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджується використання стратегії конкуренції як однієї із стратегій управління якістю на прикладі туристичної галузі в Україні. Стратегія конкуренції основний наголос робить на іміджі підприємства, зокрема, використанні нагород якості. Аналізуються різні підходи до оцінки якості у межах загальних і спеціалізованих конкурсів якості в Україні та порівнюються з аналогічними підходами за кордоном.
  • Thumbnail Image
    Item
    Популяризація національної історико-культурної спадщини як стратегічний напрям розвитку туризму та фактор створення конкурентних переваг у туристичному регіоні
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Гайдук, А. Б.; Hayduk, A. B.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Визначено роль та місце фактора історико-культурного потенціалу регіону у формуванні ефективної регіональної туристичної політики, а також вплив цього фактора на створення конкурентних переваг в туристичному регіоні. Обґрунтовується необхідність використання інструментів менеджменту туристичних регіонів, зокрема запровадження політики дахової марки як складової продуктової політики регіону. На основі іноземного досвіду розробляються рекомендації щодо використання різноманіт-них профілів туристичного регіону для створення палітри брендів в системі “дахової” марки.
  • Thumbnail Image
    Item
    Збалансована карта показників розвитку туристичних регіонів україни: необхідність та передумови використання
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Гайдук, А. Б.; Національний університет "Львівська політехніка"
    Розглядаються проблеми управління туристичними регіонами України та реалізації туристичних стратегій в них. Як науковий підхід для подолання виявлених проблем пропонується застосування сучасного та ефективного інструмента стратегічного менеджменту - збалансованої карти показників (Balanced Sсогесаrd). Доводяться необхідність та передумови використання збалансованої карти показників у менеджменті туристичних територій, а також можливість адаптації цього методу до умов туристичних регіонів. The article is devoted to the problems of management of tourist regions of Ukraine and the tourist strategies implementation there. As a research approach to overcome revealed problems the application of Balanced Scorecard, a modern and effective tool of strategic management, is suggested. In the article the necessity and prerequisites of using the Balanced Sсогесаrd indicators in the tourist territory management alongside with the possibility of adjusting this method to the tourist region conditions is proved.