Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 12
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістичні аспекти формування раціональної структури витрат підприємства
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Леонова, С. В.; Гринів, Н. Т.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджуються перспективи практичного застосування методики “цільових витрат”. Запропоновано методику як цілісну концепцію маркетингово-логістичного управління, що застосовує стратегію зниження витрат шляхом формування їх оптимальної структури і реалізує функції планування вдосконаленої продукції, попереднього контролю витрат та обчислення цільової собівартості відповідно до вимог споживачів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Основні принципи моделювання логістичних систем у стратегічному розвитку організацій
    (Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Гринів, Н. Т.; Таранський, І. П.; ДУ “Львівська політехніка”
    Розглядаються проблеми, що постають в процесі розвитку виробництва, найактуальнішою з яких є створення логістичних систем. Пропонуються принципи побудови макромодели
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістична стратегія управління товарорухом
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Гринів, Н. Т.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Оцінюються можливості застосування логістики як науки управління матеріальними, фінансовими та інформаційними потоками в діяльності підприємства. Описуються принципи управління комерційною діяльністю із застосуванням методів закупівельної, внутрішньовиробничої та розподільчої логістик. Розглянуто причини низької конкурентоспроможності вітчизняних товарів. The possibilities of logistics as Science of Material, Financial and Information Flows Management are evaluated. The principles of Commercial Activity Management based on the logistic methods of purchasing, production and distribution are explaned. The reasons of the low competitive of ukrainian goods are investigated.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблема масштабування та персоналізації PR-заходів підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Кіндій, М. В.; Гринів, Н. Т.; Білоконний, І. О.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Обґрунтовано доцільність персоналізованого використання та масштабування сучасних PR-заходів вітчизняними та зарубіжними підприємствами. Доведено, що реалі- зація PR-заходів практично неможлива без участі ЗМІ та мережі Інтернет, що оперативно доносять інформацію до громадськості. На прикладі компаній-гігантів, а також середнього бізнесу проведено аналіз та виявлено причини неефективного використання цього механізму та визначено світові тенденції в PR. Визначено, що найефективнішою є PR-кампанія, в якій застосовується комплексне системне використання всіх PR- інструментів, що дає змогу персоналізувати вплив PR-заходів на контактні аудиторії для привернення їхньої уваги або створення власного іміджу підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Методи маркетингових досліджень, що використовуються у сфері продукції реального інвестування
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Микитюк, Н. О.; Гринів, Н. Т.
    Диференційовано оцінено застосування методів маркетингових досліджень у сфері продукції реального інвестування. The different estimation in direct to adaptation of marketing researches methods to sphere of real investment product is consider in article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістичний підхід до управління підприємницькою діяльністю
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Вихопень, О. П.; Гринів, Н. Т.
    Розглянуто промислове підприємство з позицій впровадження логістичного підходу до управління, місце і роль логістичних витрат у механізмі ціноутворення, здійснюється пошук економічних компромісів між інтересами всіх структурних підрозділів підприємства, визначено причини, що спричиняють зростання логістичних витрат та створюють перешкоди застосуванню логістичної концепції. This article looks industrial factory across introduction of logistic to management, place and role of logistic expenditures in mechanism of forming prices. The search of economic compromises is realized between interests of all structures units of factory. The causes what help to increasing of logistic expenditures and create barriers in applying of logistic conception are defined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Забезпечення синергізму інноваційних процесів на підприємстві
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Лісовська, Л. С.; Гринів, Н. Т.
    Розкрито зміст поняття синергії у економічних системах та визначено особливості синергізму в інноваційних процесах. Автори дослідили джерела генерування синергізму, також визначено та класифікованоджерела синергії в інноваціях. Для успішної інноваційної діяльності автори обґрунтовують види синергетичних ефектів та досліджують їх прояв за етапами інноваційного процесу.Обґрунтовано необхідність оцінювання рівня синергетичного ефекту для ефективного управління джерелами їх походження за етапами та учасниками інноваційного процесу. In the article the meaning of synergy in the economic system and the peculiarities of synergies in innovation processes. The value of research in economic research synergy effects increases. Scientists appreciate its role in economic processes, to ensure their effectiveness, including "bigger share of the synergistic effect of the economic value created in the composition, the greater the efficiency reaches production." The main advantage of synergies in the innovation process is the ability to achieve higher customer value innovation created through the implementation of the joint efforts of individual members of the ecosystem of innovation than the result of separate self-employment. Achieving high customer value innovation can be achieved:by sharing innovative potential of individual participants in the innovation process that allows to activate hidden "nedovykorystani" assets;and / or sharing of external factors enabling the deployment of innovative process individual participant, and / or reduce the time spent to implement the innovation process. Sources of synergy in innovation processes may be different. The authors investigated the source generating synergy. For successful innovation authors justify the kinds of synergy effects and exploring their manifestation on the stages of the innovation process. The necessity of evaluation of a synergistic effect to ensure effective management of their sources on the stages and participants of the innovation process.Synergistic effects can be defined arithmetically calculated using the following parameters:increase in the financial result and value of equity participants in the innovation process;reduce operating costs, including costs for innovative processes;reducing the need for all kinds of resources, including financial and intangible; reduce the length of the innovation process. Еvaluation of a synergistic effect in innovation processes must be based on consideration of the time factor and predicting the manifestations complementary sources of synergy in time and space.
  • Thumbnail Image
    Item
    Транспортна послуга як об’єкт аналізу та управління
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Гринів, Н. Т.; Подвальна, Г. В.
    Проаналізовано транспортну послугу за параметрами якості та ціни, виокремлено основні фактори, які формують попит на транспортні послуги. Проаналізовано фактори, котрі детермінують поняття якості транспортної послуги в контексті її оцінювання споживачем. Досліджено, як впливають коливання ціни транспортної послуги на попит на неї залежно від базових характеристик самої послуги. Проаналізовано наукові підходи до чинників, які актуалізують потребу в транспортуванні. Дослідження здійснюється з метою вивчення передумов формування попиту на транспортні послуги. На підставі проведених досліджень було встановлено, що атрибутами, які визначають поняття якості транспортної послуги, є матеріальні атрибути, довіра з боку клієнта та вірогідність її надання, компетенція, комунікативність та клієнто-орієнтованість виконавця, безпечність та доступність самої послуги. Обґрунтовано, що вплив доходу та ціни на величину попиту на ринку транспортних перевезень є то значніший, що більш факультативним є характер потреби у перевезенні і навпаки. Визначено, що кожна індивідуальна транспортна послуга, виокремлена із загальної їх маси потреб у транспортуванні, є наслідком первинної потреби, що зумовлює потребу у транспортуванні, просторовою та часовою відстанню між пунктами відправки та призначення, конкретним вантажем/пасажиром чи групою вантажів/пасажирів. Результати дослідження є важливими для розвитку фундаментальних знань про ринок транспортних послуг. Вони будуть корисними для подальшого розвитку теорії та практики управління транспортним підприємством на ринкових засадах. The transport service is analyzed in terms of the parameters of quality and price. The main factors that form a demand for transport services are determined. The analysis of the factors that determine the concept of transport services quality in the context of their consumer evaluation is conducted. It is investigated how fluctuations of transport services prices affect the demand for them in respect to different basic characteristics of the services. Scientific approaches to a set of factors actualizing the demand for transportation services are analyzed. The research is carried out in order to study the prerequisites of shaping a demand for transport services. On the basis of these studies it is found that the material attributes, trust and reliability of the provider, competence, communicability and openness to a client, safety and availability of the services are the attributes that define the concept of transportation services quality. It has been proved that the more optional is the nature of the demand in transportation the more important is the impact of income and prices on the demand. It is observed that each individual transport service, as a part of the total transportation demand, is the result of a primary need. Hence the demand is set for transport, spatial and temporal distance between the points of departure and destination, specific cargo / passenger or group of cargo /passengers. The results of the research are important for the development of fundamental knowledge about the market of transport services. These results will be useful for the further development of theory and practice of management of transport companies on market principles.
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістика електронної торгівлі в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Гринів, Н. Т.; Кіндій, М. В.; Мага, М. М.
    В умовах глобалізації перед Україною постає амбіційне завдання – створення єдиної державної стратегії національної конкурентоспроможності, на основі якої можна вивести державу із затяжної кризи, наслідком якої є втрата конкурентоспроможності на світових ринках. Різке падіння прибутків від експорту, посилення зловживань і корупції, вплив зовнішніх чинників на дохідність вітчизняних підприємств змусили звернутися дo перевіреного інструментарію, який дасть змогу системно проаналізувати основні проблеми, що стримують підвищення конкурентоспроможності економіки України. The times of the globalization Ukraine faces an ambitious task to develop a cohesive state strategy of national competitiveness. On this condition it would be possible to pull the country out of the extended crisis caused by the loss of competitiveness on the world markets. A rapid decline of export income, increased power abuse and corruption, the impact of external factors on the profitability of national enterprises have forced the county to look for time-tested tools that could help to comprehen-sively analyze the key problems that restrain the growth of competitiveness of the Ukrainian economy.
  • Thumbnail Image
    Item
    Ефективне функціонування складської системи підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Костюк, О. С.; Гринів, Н. Т.; Крук, М. В.
    Проаналізовано чинники, які впливають на функціонування складської системи підприємства, подано етапи вибору раціональної складської системи підприємства; наведено показники функціонування складської системи підприємства; проаналізовано вітчизняний ринок складської нерухомості; сформовано рекомендації щодо ефективного функціонування складської системи підприємства. Factors which influence on functioning of the ware-house system of enterprise are analysed, the stages of choice of the rational ware-house system of enterprise are given; indexes over of functioning of the ware-house system of enterprise are brought; a home ware-house property market is analysed; recommendations are formed in relation to the effective functioning of the ware-house system of enterprise.