Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістичний менеджмент у критичних ситуаціях
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Драбік, І.
    Логістична підтримка необхідна для впровадження кризового менеджменту. Сенс логістичного менеджменту передбачає використання основних правил діяльності, що стосуються економічного тлумачення як мінімізації витрат, необхідної і для досягнення поставлених (деталізованих) цілей, і впливу максимізації результатів під час викорис- тання запланованих видатків. Однак високий рівень складності та невизначеності умов кризового менеджменту, незважаючи на економічні закони, вимагають компетентного та раціонального використання багатьох інших правил, запропонованих науковцями і перевірених на практиці. Їх варто було б зарахувати до загальних норм, правил діяльності, однак, знання і навички дають нам можливість вибирати відповідну модель поведінки у певних умовах, тобто, кризових ситуаціях. Logistic support is necessary in order to accomplish crisis management. The sense of logistic management is expressed in obeying basic rule of action, which refers to economy meaning both minimizing outlays necessary for achieving intended (described in details) aim and effects maximization while using possessed outlays. However, high complexity and changeability of crisis management conditions, apart from economy rule, require competent and rational use of many other rules worked out by logistic theoreticians and verified in practice. They should refer to binding norms, rules of conduct, knowledge and skills enabling us to behave in an appropriate way in particular circumstances – critical situations.
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль і місце науково-дослідних робіт у зовнішньоекономічних стратегіях підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Драбік, І.
    Охарактеризовано основні стратегії зовнішньоекономічної експансії. Обгрунтовано вибір відповідної зовнішньоекономічної стратегії залежно від двох параметрів: тиску щодо зниження витрат та тиску щодо адаптації до місцевих умов. Проаналізорвано вплив реалізованої зовнішньоекономічної стратегії на організацію і управління діяльністю з досліджень і розвитку підприємства, що функціонують на міжнародних ринках. Охарактеризовано залежність способу створення інновацій та рівня централізації діяльності з досліджень і розвитку підприємства від реалізованої зовнішньоекономічної стратегії. Main foregn economic strategies are characterised. The choice of appropriate external strategy dependent on two factors: the need either in cost reduction or in local markets’ adaptation is grounded/ The influence of implemented external strategy on organization and management of enterprise’s investigation and development zctivities if foreign markets is analized. The subordination both of the innovation creation method and of the investigation and development activities centralisation degree to implemented external strategy is characterised.
  • Thumbnail Image
    Item
    Гнучкість як умова розвитку організації в змінному і складному середовищі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Драбік, І.
    У всіх сферах економічного та соціального життя сьогодні спостерігаються динамічні зміни, і темп їх розвитку постійно зростає. Можна стверджувати, що в світі навколо нас постійні незмінні речі починають змінюватись. Гнучкість визначається по-різному, зокрема через різноманіття шляхів і можливостей, які зумовлює обслуговування її високого рівня. Швидкість реакції на зміни може залежати від різних чинників. Сучасні організації стикаються з одним з найважливіших завдань розуміння того, що означають для них зміни і як отримувати з цього вигоду. Dynamic changes take place in all areas of economic and social environment, and the rate of their occurrence is constantly growing. It can be said, that “in the world around us the only constant thing is inconstancy”. Flexibility is defined differently, among others because of the diversity of ways of seeing the opportunities available thanks to its high level. The rate of reaction to changes may depend on various factors. Modern organizations face a major task of understanding what the changes mean to them and how to make them beneficial.
  • Thumbnail Image
    Item
    Критерії класифікації. Види стратегії розвитку підприємства на закордонних ринках
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Драбік, І.
    Проблематика критеріїв класифікації та видів стратегії розвитку підприємства на закордонних ринках є важливою і актуальною з уваги на прогресуючі процеси глобалізації світової економіки, а також зростання зацікавленості управлінням підприємством в глобальному оточенні.Серед описуваних критеріїв класифікації стратегії опинилися однаковою мірою ті із загальним характером і порівняно легкі до ідентифікації, як, наприклад, кількість обслуговуваних закордонних ринків чи послідовність входження на окремі ринки, як критерії, що вимагають інтенсивних міжнародних маркетингових досліджень, при тому, що стосуються ступеня глобалізації сектору, а також привабливості закордонних ринків, тиску на кошти і локальні пристосування marketingu-mix чи позиції підприємства по відношенню до важливіших конкурентів на окремих ринках. The issue of criteria for the classification and types of enterprise development strategies in foreign markets is important and topical in view of the progressive globalization of the world economy and increased interest in business management in the global environment. The article characterizes general criteria and criteria that are relatively easy to identify, such as the number of foreign markets the company serves, or the order of entry into individual markets, as well as criteria that require intensive international marketing research, including the degree of globalization sector and the attractiveness of foreign markets, pressure on costs and local adaptation of marketing mix and position of the company in relation to major competitors in each market.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління в умовах європеїзації діяльності підприємств
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Драбік, І.
  • Thumbnail Image
    Item
    Прямі іноземні інвестиції та інші форми експансії транснаціональних корпорацій на глобальному ринку
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Драбік, І.
    Порівняно з іншими традиційними формами інтернаціоналізації і глобалізації підприємства прямі іноземні інвестиції є найдорожчим і найризикованішим способом ведення господарської діяльності транснаціональних корпорацій на глобальному ринку, але водночас саме він відкриває великі можливості для експансії. Здійснення прямої іноземної інвестиції може означати як отримання всіх або частини акцій вже існуючої організації, так і створення нового підприємства. Змінюється розуміння транснаціональної корпорації і діапазон застосування окремих форм експансії на глобальному ринку. Корпорації еволюціонують в напрямку так званих мережевих організацій. Експансія корпорацій з використанням мережі означає побудову і зміцнення їхньої позиції на ринку у поєднанні з іншими закордонними партнерами, з використанням таких форм інтернаціоналізації і глобалізації підприємства, як експорт, коопераційні зв’язки (зокрема нефінансова кооперація, фінансова кооперація і стратегічні союзи), а також згадані прямі іноземні інвестиції. Традиційні форми іноземної експансії і мережева модель не виключають одна одну, а взаємно доповнюються. Foreign direct investment is the most costly and risky, in comparison with other traditional forms of internationalization and globalization of the enterprises, but at the same time providing big possibilities of expansion, way of running economic activities by transnational corporations in the global market. Undertaking foreign direct investment may mean both taking all or part of the shares in the already existing unit and building the new enterprise from the scratch. In connection with the growth of the importance of knowledge on managing contemporary enterprises, the understanding of transnational corporation and the scope of applying specific forms of expansion in the global market change. Corporations develop towards the so-called network organizations. Expansion of the corporation with the use of networks means building and strengthening its position in the market in connection with other foreign partners, with the use of such forms of the enterprise internationalization and globalization as export, cooperation connections (including non-capital cooperation, capital cooperation and strategic alliance) and the above mentioned foreign direct investment. Traditional forms of foreign expansion and network model do not exclude each other but complete each other.