Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз якості обслуговування пасажирів громадського транспорту м. Львова
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Крупа, В. І.; Вельган, В. І.; Житенко, О. В.; Krupa, V.; Velhan, V.; Zhytenko, O.; Національний університет ‘Львівська політехніка”
    Проаналізовано наукові праці та публікації щодо якості пасажирського обслуговування у громадському транспорті. Визначено основні критерії якості та обрано методологію для оцінювання задоволеності транспортними послугами. Наведено результати анкетування пасажирів тролейбусного маршруту. Запропоновано методи покращення якості транспортного обслуговування у м. Львові.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання комфортності умов руху пішоходів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Житенко, О. В.; Приходько, В. Е.; Zhytenko, O.; Prykhod’ko, V.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Міська транспортна система не може існувати без інфраструктури для пішоходів. Потреби пішоходів потрібно враховувати під час проектування нових доріг або реконструкції вже існуючих доріг. У багатьох містах України є багато проблем, пов’язаних з тротуарами та іншими елементами пішохідних об'єктів, тому їх необхідно оцінити і переобладнати за потреби. Основою цього дослідження є аналіз та застосування методів оцінювання рівня комфорту пішоходів, які успішно використовуються у світовій практиці.
  • Thumbnail Image
    Item
    Моделювання мікропрофілю дороги у задачах динаміки колісних машин
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Кузьо, І. В.; Залуцький, Ю. В.; Житенко, О. В.
    Запропоновано математичні моделі та програмне забезпечення для моделювання мікропрофілю дороги різних типів. Отримані значення висоти нерівностей мікропрофілю використовуються як вхідний сигнал під час дослідження коливальних процесів у колісних машинах. For modeling various types of road microprofile offered by mathematical models and software. The values of roughness height are used as input in the study of vibrational processes in wheel machines.
  • Thumbnail Image
    Item
    Просторова модель автомобіля з урахуванням біодинамічних моделей водія та пасажирів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Кузьо, І. В.; Житенко, О. В.
    Розроблено математичну модель динаміки для просторової моделі автомобіля з урахуванням біодинамічних моделей водія та пасажирів, а також розглянуто спосіб її реалізації, використовуючи програмний продукт MATLAB SIMULINK. Відображено методику та спосіб реалізації цієї моделі за допомогою сучасних програмних продуктів для розв'язання актуальних задач з динаміки. The mathematical model of dynamics is worked out for the full car model taking into account the biodynamic models of driver and passengers, and also the method of her realization is considered, using the software product of MATLAB SIMULINK. Methodology and method of realization of this model are represented by means of modern software products for the decision of actual tasks of dynamics.
  • Thumbnail Image
    Item
    Моделювання в системі MATLAB SIMULINK динаміки автомобіля з урахуванням тіла людини
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Кузьо, І. В.; Житенко, О. В.; Костельніцька, Г. В.
    Описано процес моделювання та імітації руху автомобіля в системі MATLAB/SIMULINK та наведено його математичну модель з урахуванням тіла людини. This paper describes the process of modeling vehicle movement in MATLAB/SIMULINK and its mathematical model taking into account the human body.
  • Thumbnail Image
    Item
    Реалізація математичних моделей вертикальних коливань колісної машини засобами MATLAB SIMULINK
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Кузьо, І. В.; Житенко, О. В.; Костельніцька, Г. В.
    Наведено підхід до моделювання та імітації роботи динамічних систем для подальшого дослідження, оцінювання та оптимізації їх динамічних якостей. This paper provides an approach to modeling and simulation of dynamic systems for further investigation, evaluation and optimization of dynamic qualities.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження динаміки руху дволанкового автовоза
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Кузьо, І. В.; Житенко, О. В.; Зінько, Р. В.
    Досліджено динаміку руху дволанкового автовоза за допомогою математичної моделі, що враховує особливості компонування такого транспортного засобу, пружне закріплення транспортованих вантажів, умови експлуатації та руху. The mathematical model of the motion dynamics of joint arthrous two sections autocart is offered. A model takes into account the features of arrangement of transport vehicle, resilient fixing of the transported loads, condition of exploitation and motion.
  • Thumbnail Image
    Item
    Динаміка коливань і компонування автовоза
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Житенко, О. В.; Крайник, Л. В.
    Розглянуто коливання автовоза у вертикальній площині за усталеного руху. Наведена математична модель дає змогу здійснювати оптимізацію довжини колісної бази як з умов необхідності під розміщення двох легкових автомобілів на нижньому рівні, так і з умов мінімізації коливань та динамічних навантажень. In the article casual vibrations are examined to the autocart in a vertical plane at even motion. Presented a mathematical model allows to conduct optimization of length of the wheeled base both from the terms of necessity under placing of two passenger cars on a lower level and from the terms of minimization of vibrations and dynamic loadings.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив пружних властивостей вантажу на динаміку дволанкового автовозу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Кузьо, І. В.; Житенко, О. В.
    Розроблено математичну модель руху дволанкового автовозу як багатомасової системи з метою дослідження випадкових коливань у вертикальній площині при рівномірному русі, що характеризується заданою функцією мікропрофілю, при цьому основна увага була спрямована на визначення коливань при випадковому збуренні дороги. The mathematical model of motion an autocart is developed as a multimass system with the purpose of research of casual vibrations in a vertical plane at even motion on a road, which is, characterized the set spectral function, here basic attention was directed on determination of vibrations at to casual indigmation.