Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 25
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування інформаційної системи управління взаємозв’язками підприємства із споживачами продукції
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Загородній, А. Г.; Коваль, З. О.; Шквір, В. Д.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано використання інформаційних систем для управління взаємозв’язками з споживачами в Україні та можливості застосування закордонного досвіду в цій сфері. Запропоновано концепцію побудови інформаційної системи управління та оцінки надійності взаємозв’язку із споживачами продукції.
  • Thumbnail Image
    Item
    Державне гарантування іноземних інвестицій в Україні
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Загородній, А. Г.; Гринів, Т. Т.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто систему державного гарантування іноземного інвестування в Україні. Наведено класифікацію гарантій, що надаються іноземним інвесторам в нашій державі. Виявлено та проаналізовано недоліки у вітчизняному законодавстві, які стосуються сфери іноземного інвестування. Для порівняння описано гарантії, що надаються іноземним інвесторам в США, Канаді та країнах Західної Європи.
  • Thumbnail Image
    Item
    Принципи податкового планування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Загородній, А. Г.; Федишин, Н. І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто сутність та основні проблеми визначення принципів податкового планування. Систематизовано, уточнено та обґрунтовано принципи податкового планування, розкрито їхній зміст та значення у плануванні діяльності суб’єктів підприємництва.
  • Thumbnail Image
    Item
    Податкове планування суб’єктів підприємництва та шляхи його реалізації на сучасному етапі господарювання
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Загородній, А. Г.; Єлісєєв, А. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто суть податкового планування суб’єктів підприємництва, його етапи та класифікація видів. The essence of business subjects’ tax planning, its stages and classification of its types are considered.
  • Thumbnail Image
    Item
    Урахування інтересів стейкхолдерів у процесі формування інтегрованої звітності підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Партин, Г. О.; Загородній, А. Г.; Partyn, H. O.; Zagorodniy, A. G.; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National University
    У статті на основі результатів дослідження питання щодо призначення і змісту інтегрованої звітності обґрунтовано необхідність систематизованого висвітлення у такій звітності інформації про взаємовідносини підприємства зі стейкхолдерами. Визначено роль стейкхолдерів у створенні підприємством вартості, наведено характеристику інформації щодо взаємовідносин підприємства зі стейкхолдерами, яка має бути представлена підприємством відповідно до вимог Міжнародного стандарту «Інтегрована звітність». З огляду на необхідність комплексного розкриття даних про результати і перспектива розвитку взаємовідносин підприємства зі стейкхолдерами, обґрунтовано, що в інтегрованій звітності мають бути представлені дві групи показників – показники внесків стейкхолдерів у діяльність підприємства та показники інтересів стекхолдерів щодо діяльності підприємства, а також наведено орієнтовний перелік показників обох груп. Запропоновано механізм забезпечення достовірності даних інтегрованої звітності щодо взаємовідносин підприємства зі стейкхолдерів із урахуванням необхідності збереження належного рівня обліково-інформаційної безпеки підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Процес прийняття рішення щодо організації відносин виробників і посередників
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Загородній, А. Г.; Коваль, 3. 0.
    Запропоновано та розглянуто елементи процесу прийняття рішення щодо організації відносин виробників і посередників, а також запропоновано методику економічної оцінки їх співпраці. In the article the process of decision making as to organization of relation between producers and dialers is investigated. The methodic of economic estimation of cooperation between producers and dialers is proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Суть внутрішньовиробничого податкового планування та основні напрями його реалізації
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Загородній, А. Г.; Бабич, І. О.
    Розглянуто місце та роль внутрішньовиробничого податкового планування, визначені основні напрямки його реалізації на підприємстві, серед яких вибір організаційно-правової форми підприємства, місця реєстрації підприємства, оптимальної структури капіталу; а також вибір видів діяльності, якими займатиметься підприємство, видів продукції, яку воно випускатиме, та оптимізацію використання нерозподіленого прибутку. The place and role of in-production tax planning are conducted in article, there were also defined the main ways of its realization, including selection of organizational-legal form of enterprise, choosing of the place of registration, selection of the optimal structure of the capital, finding directions of enterprise’s activities and products, which are under minimum taxation and are optimal for production on the enterprise. Also the use of net profit of enterprise optimization was overviewed in the article.
  • Thumbnail Image
    Item
    Система обліково-аналітичного забезпечення менеджменту підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2007) Загородній, А. Г.
    Розкрито суть системи обліково-аналітичного забезпечення менеджменту під¬приємства, її елементи, завдання, механізм функціонування та вимоги до формування. In the article sense of the system of accounting-analitical providement of enterprise’s management is conducted. It was also determined it’s elements, tasks, mechanism of functioning and reqvirements for it’s forming.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинг продукції від здійснення реальних інвестицій
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Загородній, А. Г.; Микитюк, Н. О.
    Стаття містить визначення понять ”маркетинг будівельної продукції” та ”маркетинг об’єктів капітального будівництва”. Визначено також особливості видів продукції капітального будівництва. Дана загальна характеристика маркетингової діяльності будівельних організацій. The article considers the definitions of ”marketing the construction production” and ”marketing the object of capital building”. Also the peculiarities of kinds of capital building production are determined. The general description marketing activity of construction organizations are given.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз інноваційної діяльності промислових підприємств України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Загородній, А. Г.; Бабінська, С. Я.
    Розглянуто основні напрями інноваційної діяльності та характерні для інновацій ознаки. Проаналізовано інноваційну активність промислових підприємств як загалом в Україні, так і у Львівській області. Наведено динаміку інноваційної діяльності машинобудівної промисловості України, а також дані щодо кількості підприємств та обсягів реалізованої інноваційної продукції за межі України. Проаналізовано джерела фінансування інноваційної діяльності. Визначено основні чинники, які сприятимуть розвитку інноваційної діяльності українських підприємств. Functioning of a business is not possible without conducting innovative activities, which should be aimed at producing the new enterprise competitive basis or updating the existing one. Innovative activities of the company lie in improving the company’s operation as a whole or its particular units in order to gain competitive and economic advantages. The article considers the basic directions of innovative activities and characteristic features of innovations. The innovative activities of industrial enterprises in Ukraine and in Lviv region have been analyzed. As a result, it has been found that the number of industrial enterprises implementing innovations in Ukraine is growing, with the exception of 2008 and 2013. In Lviv region the growth is also observed, except the years 2008, 2010 and 2011. Most of the reductions is due to insufficient funding and level of academic training, imperfection of logistics and others. The article also presents dynamics of enterprises in Ukraine and Lviv region that implemented innovations in 2005 - 2013. The dynamics of innovative activities of machine building industry in Ukraine is shown, the industry taking a significant share of the Ukrainian economy. Statistics show that not many of the innovatively active enterprises of Ukraine sell their innovative products outside Ukraine. This is because the innovations sphere of Ukraine is not attractive to foreign investors as the government directs insufficient funds to developing innovative activities and so on. However, the average volume of the innovative products sold by one enterprise was increasing during the analyzed period, with the exception of 2009. The dynamics of the number of enterprises that sold innovative products outside Ukraine during the analyzed period is presented. The sources of financing innovative activities have been analysed. This analysis shows that the main sources of financing innovative activities are own funds of enterprises and investment funds. A small contribution is made by the state budget. Provided an effective public policy, Ukraine has considerable potential for the development of innovative activities. The main factors that will promote innovative activities of Ukrainian enterprises have been considered. Implementation of these factors will increase the innovative activities of Ukrainian industrial enterprises.