Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток соціального партнерства та організаційної культури між суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Захарчин, Г. М.
    Висвітлено основні аспекти розвитку соціального партнерства та організаційної культури між суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності. Запропоновано напрями активізації практики соціального партнерства. Виділено сфери бізнесу та процедурні схеми, в яких простежується специфіка типів культур. Наголошено на необхідності формування інтеркультурної комунікативної компетенції. The basic aspects of social partnership and organizational culture between the subjects of foreign economic activity. Directions active practice of social partnership. Highlight areas of business and procedural schemes, which traced the specific types of crops. The necessity of forming intercultural communicative competence.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціально-орієнтований менеджмент: об'єктивна необхідність і суть
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Захарчин, Г. М.
    Висвітлено необхідність формування соціально-орієнтованого менеджменту в умовах трансформації економіки України. Охарактеризовано основні чинники, що спонукають до переорієнтування системи менеджменту на соціальні аспекти. Розглянуто принципи соціальної відповідальності як важливого складника соціально- орієнтованого менеджменту і роль організаційної культури в становленні соціального менеджменту. The necessity of forming of the socially oriented management is reflected in the conditions of transformation of economy of Ukraine. Basic factors which induce to reconstruct orientation the management systems on social aspects are described. Principles of social responsibility are considered as an important component of the socially oriented management and role of organizational culture in becoming of social management.