Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 12
  • Thumbnail Image
    Item
    Non-autoclaved Foam Concrete for Layers of Highways Surface Dressing
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-03-23) Горніковська, І. Б.; Каганов, В. О.; Hornikovska, Iryna; Kahanov, Vadym; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Стаття присвячена проблематиці, пов’язаній із розрахунковою оцінкою параметрів конструкційно-теплоізоляційного протиморозного прошарку в земляному полотні автомобільних доріг нежорсткого типу на різних ґрунтових основах. У роботі досліджено основні фізико-технічні та деформативні характеристики монолітного пінобетону неавтоклавного тверднення дисперсно-армованого волокнами поліпропіленової фібри густиною від 600 до 1000 кг/м3. Замерзання ґрунтових вод безпосередньо під дорожнім полотном і, як наслідок, збільшення їх в об’ємі, призводить до значних деформацій дорожнього покриття. За таких умов термін бездефектної експлуатації дорожнього полотна значно скорочується, що, своєю чергою, призводить до необхідності їх ремонтувати в інтенсивнішому режимі. Одним із шляхів зниження вартості експлуатації та витрат на утримання дорожньо-транспортної інфраструктури є впровадження в проєктну та будівельну практику нових конструктивних рішень дорожнього одягу, які б забезпечували високу якість дорожнього покриття протягом нормативного експлуатаційного періоду. Цього можна досягнути за рахунок введення в конструкцію дорожнього одягу в якості протиморозного прошарку ефективного теплоізоляційного матеріалу з метою запобігання ефекту морозного здимання дорожнього полотна автомобільних доріг нежорсткого типу. Вітчизняний та закордонний досвід будівництва автомобільних доріг довів ефективність застосування теплоізоляційних матеріалів у конструкції дорожнього одягу, тому в останні роки в Україні з’явився підвищений інтерес до використання безавтоклавного пінобетону як сучасного та високоефективного теплоізоляційного матеріалу в дорожньому будівництві. Влаштування теплоізоляційного прошарку з неавтоклавного пінобетону дає змогу повністю або частково запобігти промерзанню або перегрівання основи дорожнього одягу, знизити вплив періодичних температур-них коливань навколишнього середовища, що забезпечує підвищення довговічності конструкції дорожнього полотна. В публікації представлено номограми для визначення оптимальної товщини теплоізоляційного морозозахисного шару дорожніх одягів автомобільних доріг для піску, супіску, глини та суглинку в основі вулично-проїжджої мережі для усіх кліматично-географічних районів України.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обстеження і відновлення зовнішніх стін цеху № 2 з випуску книжково-журнального паперу Жидачівського ЦПК
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002) М. В. Котів, М. В.; Балагурак, І. Ю.; Каганов, В. О.; Ілів, В. В.
    Описані основні дефекти і пошкодження зовнішніх стінових панелей каркасної промислової будівлі та наведені рекомендації з продовження експлуатації вказаних конструкцій у майбутньому.
  • Thumbnail Image
    Item
    Конструктивні рішення влаштування покриття доріг та стоянок для автотранспорту з дрібноштучних бетонних елементів мостіння
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Каганов, В. О.
    Описано підходи до проектування конструктивно-технологічних рішень для влаштування дорожніх покриттів для автомобільних стоянок та АЗС. Вказано напрямки вдосконалення дорожніх покриттів із бетонних дрібноштучних фігурних елементів мостіння.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив хімічних добавок на міцність вібропресованих бетонів на основі наджорстких сумішей
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Каганов, В. О.; Назаревич, Б. Л.; Горніковська, І. Б.
    Розглянуто вплив хімічних добавок нового покоління на експлуатаційні характеристики вібропресованих бетонів на основі наджорстких сумішей. It was reviewed the influence of chemical additives on operational characteristics of vibrocompressed concrete on base of the most hard mixes.
  • Thumbnail Image
    Item
    Деформативні характеристики безавтоклавного пінобетону для шарів дорожнього одягу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Горніковська, І. Б.; Каганов, В. О.
    Наведено результати виналення деформативних характеристик безавтоклавного пінобетону та пінобетону армованого волокнами поліпропіленової фібри. Випробування проводились за стандартною методикою та за методом, що базується на рівності значень модуля пружності бетону при стисканні і розтягу з використанням діаграми залежності “навантаження-деформація”. This paper is devoted to the results of deformation characteristics of concrete and reinforced foam concrete with fiber polypropylene fiber. Tests were carried out by the standard method and a method based on the values of equality elastic modulus of concrete in compression and tension using a chart based "stress-strain".
  • Thumbnail Image
    Item
    Методика розрахунку товщини теплоізоляційного прошарку автомобільних доріг нежорсткого типу
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2012) Горніковська, І. Б.; Каганов, В. О.
    Проаналізовано методики розрахунку товщини теплоізоляційного прошарку конструкції дорожнього одягу для забезпечення морозостійкості земляного полотна, розглянуто існуючі методики розрахунку товщини теплоізоляційного шару дорожнього покриття та запропоновано новітні підходи і методику виконання таких розрахунків з врахуванням природно-кліматичних умов.This article presents analysis techniques for calculating the thickness of the insulation layer construction of pavement and subgrade of resistance, reviewed existing methods of calculating the thickness of the insulation layer of pavement and proposed new approaches and methods of this type of calculation taking into account the climatic data.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інженерний благоустрій міських територій із застосуванням сучасних технологій влаштування бетонних покриттів доріг та тротуарів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Каганов, В. О.; Гулик, Ю. І.
    Визначено оптимальні параметри оцінки ефективності вибору бетонних покриттів доріг і тротуарів з метою застосування дрібноштучних фігурних елементів мостіння під час благоустрою міських територій
  • Thumbnail Image
    Item
    Досвід використання хімічних добавок у вібропресованих бетонах
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Каганов, В. О.; Назаревич, Б. Л.; Кобів, М. В.
    Описано досвід використання хімічних добавок нового покоління при індустріальному виробництві вібропресованих бетонів. New generation chemical additives use experience is presented for pressvibrated concre- te production.
  • Thumbnail Image
    Item
    Технологія влаштування покриття доріг і тротуарів з бетонних дрібноштучних фігурних елементів мостіння
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Каганов, В. О.
    У статті розглядаються проблеми розробки оптимальних конструктивно-технологічних рішень дорожнього одягу міських доріг та тротуарів під час використання дрібноштучних бетонних фігурних елементів мостіння в різних експлуатаційних режимах функціонування.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості технології напівсухого вібропресування цементно-піщаної облицювальної цегли для виконання реставраційних робіт
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Івасів, І. С.; Каганов, В. О.; Паламар, З. С.
    У статті висвітлені особливості технології виготовлення стінових силікатних елементів для проведення відновлювально-реставраційних робіт на конкретних об’єктах, збудованих у м.Львові на початку XX ст.