Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Класична школа політекономії про грошово-кредитну систему та банківську інвестиційну діяльність
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Кльоба, Л. Г.
    Проаналізована проблема комплексної оцінки грошово-кредитних систем з пог¬ляду представників класичної школи. Розглянуто поняття грошей та банківського інвестування А. Смітом, Д. Рікардо та К. Марксом. Сформовано методологічний інстру¬ментарій, вироблено ефективні способи, підходи і принципи аналізу цієї актуальної проблеми для умов перехідної до ринку економіки. This article is devoted to the problem of complex evaluation of money - credit systems from the point of view of the classical school representatives. There is considered the concept of money and of bank investment by А. Smith, D. Ricardo and K. Мага. The methodological toolkit is generated, the effective ways, approaches and principles of the analysis of this urgent problem are found for conditions of economy, transitive to the market.
  • Thumbnail Image
    Item
    Фінансовий супермаркет - інноваційна модель розвитку комерційного банку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Кльоба, Л. Г.
    Досліджено питання, пов’язані з аналізом умов і чинників розвитку фінансових супермаркетів в Україні. Виявлено переваги для банку та його ділових партнерів від створення та ефективної діяльності фінансового супермаркету (ФСМ). Запропоновано впровадити сучасну модель організації діяльності фінансового супермаркету, а також інтернет-магазин послуг та довідково інформаційний центр фінансового супермаркету. The problems associated with analysis of conditions and factors of financial supermarkets in Ukraine. There are advantages to the bank and its business partners on the establishment and effective operation of the financial supermarket (FSM). Proposed to introduce a modern model of the organization of the financial supermarket, as well as Internet services and help store the information center of the financial supermarket.
  • Thumbnail Image
    Item
    Класифікація ризиків та оцінка ефективності менеджменту персоналу банку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Петрович, Й. М.; Кльоба, Л. Г.; Кльоба, В. Л.
    Запропоновано практичні рекомендації щодо вдосконалення менеджменту персоналу банку. Мета дослідження полягає в приверненні уваги науковців та банкірів до необхідності поглиблення теоретичних засад та розвитку науково-методичних положень щодо застосування сучасних підходів до класифікації ризиків і вдосконалення та оцінки ефективності менеджменту персоналу, зокрема управління кадровою безпекою банку. This paper proposes practical recommendations for improving the management staff of the bank. The results of this study lies in drawing attention of scholars and bankers need to deepen the theoretical foundations and development of scientific and methodological provisions for the application of balanced scorecard in the management of personnel security bank.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові аспекти вдосконалення управління банківською діяльністю
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Кльоба, Л. Г.
    Розглянуто роль і значення маркетингових аспектів вдосконалення управління та підвищення ефективності банківської діяльності в умовах складної конкурентної боротьби. Запропоновано рекомендації стосовно активізації банками маркетингу партнерських відносин, розроблення і впровадження інноваційних продуктів та використання технологій управління відносин із клієнтами. The role and importance of marketing aspects of good governance and increase efficiency of banking in a difficult competition. The recommendations concerning the intensification of bank marketing partnerships, developing and implementing innovative products and technologies to use customer relationship management.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинг як важливий чинник здійснення інвестицій
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Вовчак, О. Д.; Кльоба, Л. Г.
    Розглядається перебіг комунікаційного процесу між учасниками ринку. На основі аналізу літературних джерел та наукових статей було удосконалено модель процесу комунікації за допомогою його відображення в алгоритмі. Під час аналізу ми також встановили стадії інформаційного контакту. Було визначено роль маркетингу у розповсюдженні інформації при переході економіки країни до інноваційного типу розвитку, розглянуто завдання маркетингу та сформовано основні вимоги до застосування маркетингових інструментів у процесі комунікації. In the article the communication process between market members is regarded. On the basis of literary sources and scientific articles analysis the model of communication process nwas improved by his reflection in an algorithm. At an analysis we set the stages of informative contact also. A marketing role was certain in distribution of information in transition the economy of country to the innovative type of development; marketing tasks are considered and the basic requirements are formed to application of marketing instruments in the process of communication.