Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 17
  • Thumbnail Image
    Item
    Comparison of predictive validity of a focus group and cognitive marketing methods
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Балик, У. О.; Колісник, М. В.; Balyk, U. O.; Kolisnyk, M. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Київська школа економіки; Lviv Polytechnic National University; Kyiv School of Economics
    У статті розкрито актуальність та особливості застосування методів нейромаркетингу для успішного ведення бізнесу. Висвітлено можливості методу фокус-груп та сучасних досягнень когнітивного нейромаркетингу. На прикладі дегустації споживачами продуктів харчування проведено порівняльне оцінювання прогностичної валідності класичного методу маркетингу – фокус-груп та новітніх методів когнітивного нейромаркетингу. Зокрема за допомогою використання методів когнітивного нейромаркетингу здійснено аналіз когнітивних та е показників (страх, взаємодія, інтерес, хвилювання, концентрація, релаксація) учасників тестування, які отримано під час споглядання, принюхування, смакування (пережовування), стану післясмаку продуктів харчування. Це дозволило зробити висновки за гендерними відмінностями про кожен з етапів взаємодії досліджуваних з продуктами харчування (зовнішній вигляд, запах, смак, післясмак). Використовуючи методи когнітивного нейромаркетингу та методи фокус-груп, проаналізовано показники учасників тестування, пов’язані з безпосереднім процесом дегустації (перебування їжі у ротовій порожнині). Внаслідок проведення нейромаркетингового дослідження було отримано численні відомості про динаміку когнітивно-емоційних показників під час споглядання, принюхування, смакування (пережовування), стану післясмаку учасників тестування. Нейромаркетингове дослідження удвічі менше забирає часу, але потребує відповідного обладнання, програмного забезпечення та навичок. На основі результатів дослідження отримано інформацію за гендерними відмінностями про значущість смакових властивостей продуктів харчування, їх слабкі сторони та можливості покращити властивості продуктів харчування. За допомогою використання методу фокус-груп окремо досліджено вплив гендеру у групі на результати дослідження. Інтегральні дані застосування двох методів дають майже однакові результати.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Балик, У. О.; Колісник, М. В.; Balyk, U.; Kolisnyk, M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Український католицький університет; Lviv Polytechnic National University; Ukrainian Catholic University
    Розкрито результати дослідження сутності соціальних мереж. Окремо вивчено стан розвитку соціальних мереж у світі загалом та в Україні зокрема. Проаналізовано потенційне охоплення рекламою у соціальних мережах. Розкрито особливості соціальної медіа-реклами. Представлено профіль рекламної аудиторії провідних соціальних мереж у розрізі вікових, гендерних та географічних ознак. Визначено ключові тренди та перспективи розвитку соціального медіа-маркетингу. Виявлено проблеми, з якими бояться стикнутися маркетологи у майбутньому, здійснюючи свою діяльність у соціальних мережах. Запропоновано напрями поліпшення роботи маркетологів у соціальних мережах.
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістичні концепції процесу залучення іноземних інвестицій через випуск американських депозитарних розписок
    (Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Колісник, М. В.; Князевська, О. В.; ДУ “Львівська політехніка”
    Наведені концептуальні засади та технологія зарубіжного непрямого фінансового інвестування шляхом випуску цінних паперів за технологію американських депозитарних розписок (ЛДР).
  • Thumbnail Image
    Item
    Організація валютних “свопів” як засіб залучення іноземного капіталу
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Колісник, М. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Наведено основні концепції та науково обґрунтовано методи залучення іноземних інвестицій у вітчизняну економіку на основі комплексу банківських операцій типу валютних “свопів”. Коротко обговорено можливі алгоритми організації та залучення валютних “свопів”. Запропонована нова ідея організації законодавчих передумов стосовно запровадження валютних “свопів”. The basic concepts and sophisticated methods of currency swaps in order to attract foreign investments are noted in this article. Most common algorithms for foreign investments on the currency swaps basis are briefly discussed. The new idea how to provide foreign investments and how to change legislative basis for this purposes has been proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Прогнозування попиту та обсягів продажів компанії як ключовий чинник організації бюджетування на підприємствах
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Колісник, М. В.
    Науково обґрунтовано та наведено основні концепції прогнозування обсягів продажу та попиту на продукцію підприємства. Коротко обговорено методи успішного прогнозування попиту та планування продажу. Запропоновано нову ідею стосовно прогнозування попиту та продажу в умовах невизначеності. The basic concepts of demand and sales forecasting are noted in this article. The methods of successful demand forecasting are discussed briefly. The new idea how to forecast the demand and sales under uncertainty of domestic conditions has been proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Фінансове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Колісник, М. В.
    Науково-обґрунтовано та наведено основні концепції фінансового планування та прогнозування на підприємстві. Коротко обговорено послідовність кроків, які необхідно здійснити для успішного застосування фінансового планування у вітчизняних умовах. Запропонована нова ідея стосовно прогнозування поведінки елементів фінансової звітності. The basic concepts of financial planning and forecasting are noted. The steps of successful financial planning implementation are briefly discussed. The new idea how to forecast the behavior of different items in financial statement has been proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Прийняття фінансового рішення в системі вітчизняного правового середовища
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Колісник, М. В.
    Наведено основні концепції та науково обґрунтовані особливості прийняття фінансових рішень. Розглянуто основні характеристики та класифікації форм організації бізнесу в Україні та США. Запропонована нова ідея стосовно реформування вітчизняних форм організації бізнесу. The basic concepts and sophisticated financial decision-making methods are noted in this article. The number of major features and classifications for business forms in Ukraine in comparison to USA are briefly discussed. The new idea to reorganize business forms in Ukraine has been proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Моделі встановлення рівня ефективності вітчизняного фондового ринку
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2000) Колісник, М. В.
    Наведено основні концепції та науково обґрунтовані гіпотези інформаційної ефективності ринку капіталів. Коротко обговорено основні характернетики та класифікації інформаційної сукупності. Запропоновано нову ідею декларування торгових операцій з цінними паперами корпоративними управлінцями вищої та середньої ланки менеджменту, а також іншими відповідальними особами. The basic concepts and sophisticated efficient capital market hypotheses are noted in this article. The number of major features and classifications for information set are briefly discussed. The new idea to declare trading activities for corporate insiders and other responsible persons has been proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Логістичні аспекти системи формування доходів та витрат неприбуткових організацій
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Колісник, М. В.
    Наведено основні концепції та науково обґрунтовано логістичні аспекти фінансового менеджменту неприбуткових організацій. Коротко обговорено типові види надходжень та витрат неприбуткових організацій. Запропоновано нову ідею організації логістики грошових потоків доходів та витрат неприбуткових організацій. The basic concepts and sophisticated logistics aspects of financial management for non-profit organizations are noted in this article. The typical inncomings and outgoings for non-profit organizations are briefly discussed. The new idea how to arrange the logistic of gains and loses flows for non-profit organization has been proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинг як складова підвищення інвестиційної привабливості підприємств в умовах зони вільної торгівлі з ЄС
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Балик, У. О.; Колісник, М. В.
    Досліджено питання інвестиційної привабливості вітчизняних підприємств у контексті використання інвестиційних можливостей зони вільної торгівлі з ЄС. Розкрито особливості маркетингового процесу підвищення інвестиційної привабливості підприємств. Проаналівано можливості зони вільної торгівлі між Україною і ЄС, а саме: спрощення умов здійснення інвестиційної діяльності для обох сторін; налагодження тіснішої співпраці інвестонадавачів та інвестоотримувачів; збільшення рівня конкурентної боротьби, що позитивно вплине на розвиток бізнес-середовища в Україні; створення умов для поліпшення технічного та технологічного стану вітчизняних підприємств. Запропоновано маркетингові стратегії та їх заходи для інвестонадавачів та інвестоотримувачів залежно від рівня інвестиційної привабливості підприємства. The question of investment attractiveness of domestic enterprises in the context investment opportunities of Free Trade Area with the EU is investigated. The features of the marketing process to increase the investment attractiveness of enterprises are revealed. The possibilities of a free trade area between Ukraine and the EU, namely the facilitation of investment activities for both parties; set-up cooperation investproviderand investreceiver; increased levels of competition, which will positively affect the development of the business environment in Ukraine; create conditions for the improvement of technical and technological state of Ukrainian enterprises. Marketing strategies and their measures to investprovider and investreceiver depend on the level of investment attractiveness enterprises are suggested.