Вісники та науково-технічні збірники, журнали
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12
Browse
3 results
Search Results
Item Тенденції розвитку та конкурентна структура ринку целюлозно-паперової продукції України(Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Тарасенко, М. В.; Kuzo, N. Ye.; Kosar, N. S.; Tarasenko, M. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityВстановлено, що на українському ринку целюлозно-паперової продукції функціонує велика кількість підприємств, які відчувають гострий дефіцит сировини. Тому підприємствам целюлозно-паперової промисловості необхідно збільшити кількість пунктів приймання макулатури та використовувати інноваційні технології з перероблення соломи для виробництва паперу. З метою підвищення своєї конкурентоспроможності виробники целюлозно-паперової продукції повинні більше уваги приділяти просуванню своїх товарів, зокрема із використанням Інтернету, провести SEO-оптимізацію сайтів, створити промосайти для окремих брендів товарів, призначених для кінцевих споживачів.Item Обґрунтування маркетингової політики інтернет-комунікацій виробників кухонних меблів в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Косар, Н. С.; Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Kosar, N.; Chypak, A.; Kuzo, N.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityОдним із способів досягнення конкурентних переваг виробниками кухонних меблів на ринку України є активізація ними маркетингових комунікацій з використанням Інтернету. Виконане дослідження дало змогу встановити, що з цією метою їм доцільно використовувати SMS- та Viber-розсилку, розробити заходи щодо оптимізації веб-сайту. На підставі зібраної та проаналізованої первинної маркетингової інформації подано основні мотиви, на яких доцільно зосередити свою увагу вітчизняним виробникам кухонних меблів на прикладі ТОВ “ДІОЛІНІ”.Item Обґрунтування напрямів покращання маркетингової діяльності вітчизняних виробників кухонних меблів (на прикладі тзов “діоліні”)(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Національний університет “Львівська політехніка”Проаналізовано стан ринку кухонних меблів в Україні, подано характеристику діяльності ТзОВ “ДіоЛіні” на ньому, його стратегій. За допомогою опитування досліджено ставлення споживачів до вітчизняних та іноземних виробників меблів, ступінь зацікавленості в модних тенденціях на меблевому ринку, вподобання щодо стилю меблів, кольорової гами, комплектації тощо. Визначено пріоритетні напрями покращання маркетингової діяльності ТзОВ “ДіоЛіні” у межах вдосконалення його товарної, збутової та комунікаційної політики з урахуванням результатів проведеного опитування та шкали Т. Сааті.