Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Тенденції розвитку та конкурентна структура ринку целюлозно-паперової продукції України
    (Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Тарасенко, М. В.; Kuzo, N. Ye.; Kosar, N. S.; Tarasenko, M. V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Встановлено, що на українському ринку целюлозно-паперової продукції функціонує велика кількість підприємств, які відчувають гострий дефіцит сировини. Тому підприємствам целюлозно-паперової промисловості необхідно збільшити кількість пунктів приймання макулатури та використовувати інноваційні технології з перероблення соломи для виробництва паперу. З метою підвищення своєї конкурентоспроможності виробники целюлозно-паперової продукції повинні більше уваги приділяти просуванню своїх товарів, зокрема із використанням Інтернету, провести SEO-оптимізацію сайтів, створити промосайти для окремих брендів товарів, призначених для кінцевих споживачів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування маркетингової політики інтернет-комунікацій виробників кухонних меблів в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Косар, Н. С.; Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Kosar, N.; Chypak, A.; Kuzo, N.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Одним із способів досягнення конкурентних переваг виробниками кухонних меблів на ринку України є активізація ними маркетингових комунікацій з використанням Інтернету. Виконане дослідження дало змогу встановити, що з цією метою їм доцільно використовувати SMS- та Viber-розсилку, розробити заходи щодо оптимізації веб-сайту. На підставі зібраної та проаналізованої первинної маркетингової інформації подано основні мотиви, на яких доцільно зосередити свою увагу вітчизняним виробникам кухонних меблів на прикладі ТОВ “ДІОЛІНІ”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування напрямів покращання маркетингової діяльності вітчизняних виробників кухонних меблів (на прикладі тзов “діоліні”)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Чипак, А. А.; Кузьо, Н. Є.; Косар, Н. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано стан ринку кухонних меблів в Україні, подано характеристику діяльності ТзОВ “ДіоЛіні” на ньому, його стратегій. За допомогою опитування досліджено ставлення споживачів до вітчизняних та іноземних виробників меблів, ступінь зацікавленості в модних тенденціях на меблевому ринку, вподобання щодо стилю меблів, кольорової гами, комплектації тощо. Визначено пріоритетні напрями покращання маркетингової діяльності ТзОВ “ДіоЛіні” у межах вдосконалення його товарної, збутової та комунікаційної політики з урахуванням результатів проведеного опитування та шкали Т. Сааті.