Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження маркетингової поведінки головних суб’єктів ринку металопластикових вікон
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Лаганін, В. О.; Чухрай, Н. І.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Подано характеристики ринку металопластикових вікон України, проаналізовано специфіку, тенденції та перспективи його розвитку. Досліджено ринок за п’ятьма силами за М. Портером. Проведено аналітичний огляд особливостей реалізації маркетингових стратегії та інструментів, які використовуються головними учасниками досліджуваного ринкового сегменту. Дослідження дало можливість виявити спільні ознаки і деякі розбіжності параметрів регіональних ринкових сегментів
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості формування каналів розподілу
    (Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Лаганін, В. О.; ДУ “Львівська політехніка”
    Проаналізовано сучасні тенденції формування і розвитку каналів розподілу, розглядаються чинники, котрі повинні враховуватися при виборі каналів, підкреслюється необхідність дотримання пропорційності між окремими елементами системи розподілу.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові стратегії та інструменти на ринку послуг мобільного зв’язку
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Лаганін, В. О.; Лаганін, В. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Представлені характеристики і параметри ринку мобільного зв’язку України, проаналізовані специфіка та тенденції його розвитку. Проведено аналітичний огляд особливостей реалізації маркетингових стратегії та інструментів, котрі використо-вуються операторами мобільного зв’язку України. Подані рекомендації, щодо перспектив розвитку досліджуваного ринкового сегменту. The characteristics and parameters of mobile communication market in Ukraine are submitted. Specifity and tendencies of its development are analysed. The investigation of realization of marketing strategy and tools used by the operators of mobile communication of Ukraine is carried out. The offers on prospects of development of this market segment are given.
  • Thumbnail Image
    Item
    Зовнішнє та внутрішнє партнерство в інноваційній діяльності підприємства
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Чухрай, Н. І.; Лаганін, В. О.
    Проаналізовано вплив зовнішнього середовища на інноваційний розвиток підприємства. Доведено необхідність залучення партнерів до спільних проектів створення та комерціалізації інновацій. Окреслені суб’єкти партнерського маркетингу в інно¬ваційній діяльності. Розкрито сутність та роль внутрішнього партнерства як важливої передумови успіху інновації. Висвітлено роль логістики у створенні та комерціалізації інновацій на підприємстві. Influence of an environment on innovative development of the enterprise is analyzed. Necessity of engaging partners in joint projects of creation and innovations commercialization is proved. Subjects of partners marketing in innovative activity are determined. Essence and role of internal partnership as important precondition of success of an innovation are opened. Role of Logistic during creation process and innovations commercialization on the enterprise is revealed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Протиріччя і конфлікти виробництва і маркетингу та їх подолання у стратегічному менеджменті
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Лаганін, В. О.
    У статті розглядаються протиріччя і конфлікти виробництва і маркетингу та подаються деякі варіанти стратегічних підходів, що дають змогу подолати невизначеність і зменшити ризик. Наводяться найпоширеніші моделі і методи стратегічного менеджменту. Розуміння і застосування цих моделей сприяє розвиткові аналітичних і стратегічних навичок менеджерів. Development and globalization of the market, increase of a competition on it, require revision of methods and tools of control. In activity of firms permanently there are contraventions between requirements, different versions of operatings and intentions. To overcome uncertainty and to reduce of risk it is possible during strategic planning both applying of modern models and methods of strategic management. Comprehension and usage of these models encourage development of analytical skills of the managers, forming capacity to pass from thought to practical operatings.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз прихильностей споживачів і оцінка корисності мультиатрибутивного товару
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Лаганін, В. О.
    Проведено дослідження купівельної поведінки споживачів і їх преференцій під час вибору товару. Методом сумісного аналізу виявлено головні параметри товарної пропозиції операторів вітчизняного ринку вікон з ПВХ-профілів, які визначають прихильності споживачів і зумовлюють рішення про купівлю товару. Проведено аналітичний огляд ринку металопластикових вікон і дверей. Виявлено тенденції розвитку досліджуваного ринкового сегмента і подано висновки щодо перспектив його розвитку. A consumers Conduct and their preferences, when they fix on commodity, explored. Main parameters of goods suggestion, which foreordain decision of buying of windows from metal-and-plastic profiles, by method of conjoint analysis is determined. Analytic survey for windows market from metal-and plastic is seen out. The development Tendencies and perspectives of explored market segment is determined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз впливу чинників маркетингового середовища на операторів віконного ринку України
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Лаганін, В. О.
    Комплексні дослідження товарних ринків і оцінка впливу маркетингового середовища на окремих суб’єктів мають важливе значення в управлінні маркетинговою діяльністю. Наведено результати аналізу змін і тенденцій маркетингового середовища, у якому діють суб’єкти віконного ринку. Виявлено вплив головних чинників макросередовища на маркетингову діяльність операторів ринку. Визначено перспективи подальшого розвитку віконного ринку України. Complex researches of the commodity markets and estimation of influence of the marketing environment on separate subjects play the important role in management of marketing аctivity. In article the results of the analysis of changes and tendencies of the marketing environment in which the operators of the window market operate are given. Influence of primary factors of macroenvironment on marketing activity of operators of the market is revealed. Prospects of the further development of the window market of Ukraine aredetermined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження особливостей і тенденцій розвитку вітчизняного ринку пвх-профілів
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Лаганін, В. О.; Янковська, Л. А.
    Комплексні дослідження товарних ринків і оцінювання впливу маркетингового середовища на окремих суб’єктів відіграють важливу роль в управлінні маркетинговою діяльністю. Зроблено аналітичний огляд вітчизняного ринку ПВХ-профілів. Проаналізовано динаміку обсягів і структури споживання ПВХ-профілів в Україні та її регіонах. Виявлено особливості і тенденції розвитку досліджуваного ринкового сегмента і подано висновки щодо перспектив його розвитку. Complex researches of goods markets and influence estimation of marketing environment on separate subjects of market win back an important role in management by marketing activity. The state-of-the-art review of the domestic market of profiles from PVC is carried out. Changes of volumes and structures of consumption of profiles from PVC in Ukraine is analysed. Features and tendencies of development of a researched segment of the market are revealed. Conclusions about prospects of development of a segment of the market are made.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингова підтримка впровадження і дифузії науково-технічний розробок у закладах освіти
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Лаганін, В. О.; Козло, О. Р.
    Розглянуто проблему впровадження та дифузії науково-технічних розробок в Україні, і зокрема тих, що розробляються у науково-дослідних підрозділах закладів освіти. На прикладі однієї з наукових розробок, виконаних вченими Національного університету “Львівська політехніка”, подано результати вивчення ринкового потенціалу для їх впровадження та практичні рекомендації щодо методів її просування на ринок. Для вирішення проблеми впровадження науково-технічних розробок університету загалом подано рекомендації щодо структурної перебудови підрозділів, котрі відповідають за науково-технічну та інноваційну діяльність. The problem of introduction and diffusion of scientific and technical development in Ukraine, and in particular which are developed in research divisions of educational institutions in article is considered. By the example of one of scientific development wich is executed by scientists of National university “Lviv’s polytechnic", results of research of market potential for its introduction and practical recommendations concerning methods of its promotion on the market are submitted. For the decision of a problem of introduction of scientific and technical development of university as a whole, recommendations concerning structural reorganization of divisions which are responsible for scientific and technical and innovative activity are given.