Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Інноваційні інструменти ідентифікації потужності логістичної системи виробничого підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Маргіта, Н. О.; Криницька, М. Ю.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Проаналізовано інноваційні інструменти ідентифікації потужності логістичної системи, що пропонуються ТОС. Теорія обмежень – це методика управління підприєм- ством, спрямована на досягнення довготермінових корисностей через відповідне управління існуючими на підприємстві обмеженнями, тобто “вузькими місцями”, які присутні в системах управління, виробничих процесах чи процесах дистрибуції. Ключовим припущенням теорії обмежень є те, що кожна, навіть найскладніша система або процес має одне обмеження, яке визначає ефективність всієї системи або процесу. Ця концепція концентрується на виявленні наявних проблем у системі і знаходженні методів їх вирішення, спрямованих на нівелювання або повне усунення цього обмеження. Варто мати на увазі, що зміна одного параметра системи спричиняє відповідну зміну інших, тому важливо пам’ятати, що управління обмеженнями – це безперервний процес, який потребує комплексного підходу. Охарактеризовано різні групи обмежень, такі як управлінські чи фізичні обмеження. Досліджено негативні ефекти існування обмежень у логістичній системі. Розглянуто практичні аспекти застосування інструментів ТОС на прикладі виробни- чого підприємства на основі методу п’яти сфокусованих кроків ТОС. Узагальнено методичні підходи до визначення вузького місця та розроблено алгоритм пошуку вузького місця. Проаналізовано потужності ланок логістичної системи виробничого підприємства, визначено вузьке місце виробничої системи.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості управління логістичними ризиками на вітчизняних підприємствах та підходи до їх оцінки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2016) Маргіта, Н. О.; Криницька, М. Ю.
    Проаналізовано наукові підходи до управління ризиками, досліджено сучасні методи їх оцінювання, з’ясовано шляхи підвищення ефективності діяльності підприємства завдяки управлінню логістичними ризиками. Охарактеризовано етапи інтеграції ризик-менеджменту в інформаційну систему підприємства та програмні рішення на різних рівнях управління логістичним ланцюгом. Запропоновано алгоритм оцінювання логістичних ризиків на прикладі ПАТ «Карлсберг Україна» як одного з ключових етапів управління логістичними ризиками з метою підвищення ефективності розроблення заходів щодо їх мінімізації. The article describes the issue of scientific approaches to risk management, methods of logistics risks evaluation, ways to improve the efficiency of enterprise logistics risks management. The stages of integration of risk management information system and enterprise software solutions on different levels of logistics chain management are characterized. An algorithm for logistics risks evaluation in case of PJSC "Carlsberg Ukraine" as one of the key stages of logistics risks management is offered in order to enhance the development of measures to minimize them.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості планування сталої міської мобільності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Маргіта, Н. О.; Вороніна, Р. М.; Карий, О. І.
    Досліджено теоретичні засади сталої міської мобільності. Наведено відмінності традиційного транспортного планування та планування сталої міської мобільності. Узагальнено цілі, сфери застосування, основні ознаки, переваги та етапи плану сталої міської мобільності. Проаналізовано кращі світові практики впровадження плану сталої міської мобільності. Узагальнено ефекти, що досягаються внаслідок планування сталої міської мобільності. The article describes the issue of sustainable urban mobility. The differences between traditional transport planning and sustainable urban mobility planning are analyzed. The aims, fields of application, key features, benefits and phases of sustainable urban mobility plan are defined. The article provides the analysis of term “sustainable urban mobility plan”. The tasks within the Action Plan on Urban Mobility are presented. The index of sustainable urban mobility (I_SUM) for the assessment of sustainable urban mobility plan implementation is proposed. The best practices of sustainable urban mobility plan implementation are analyzed. The benefits of sustainable urban mobility planning are summarized. Perspectives of further research of sustainable urban mobility planning are suggested.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концептуальні засади міської логістики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Вороніна, Р. М.; Маргіта, Н. О.; Карий, О. І.
    Досліджено теоретичні засади логістики міста та логістичної системи міста. Наведено концептуальні елементи міської логістики. Узагальнено характеристику концепцій логістики міста, характеристику міста як системи. Визначено критерії оцінки показника мобільності міст. Узагальнено переваги застосування концепції логістики міста. The article describes the issue of city logistics and city logistics system. The importance of city logistics is grounded. Characteristic of city logistic concepts are generalized, which include classic, system and ecological concepts. Economic, environmental and social goals of urban logistics and its basic tasks are defined. The article provides the analysis of terminology and key principles of city logistics. City characteristics as a system are structured and its elements are described. The levels of city transport and logistics system, such as local, city, regional and national levels, are analyzed. Information on city infrastructure, which includes technical and service infrastructure, is given. The article include the criteria of assessing urban mobility which include maturity and performance. The benefits of city logistics concept are summorized. The article provides strategies of urban logistics and mobility performance depending on the level of cities transport system. Perspectives of further research of city and urban logistics are suggested.